WHEM Paulina, Geleen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen directe ervaring. Ontvangt in Lanaken op een locatie waar meerdere dames ontvangen. Ben haar daar een keer op de gang tegen het lijf gelopen 🙈 Vriendelijke oogopslag, knappe dame, denk wel dat ze al een paar keer 28 is geworden..
Denk dat de kans groot is dat je een prima date met haar hebt, zeker als je een paar woorden Spaans en/of Portugees kunt brabbelen.

Als het op prijs/ervaring verhouding aankomt vind ik dat de dames daar zich met €200/u een beetje uit de markt prijzen. Voor dat geld kun je wel wat intensere ervaringen beleven, maar dat is mijn mening.

Ik generaliseer even, maar mijn ervaring met Latina's is dat je een mooie date kunt hebben als je een beetje kunt verbinden en daarna de touwtjes in handen neemt. Met respect uiteraard. Wil of kun je dat niet dan loop je grote kans dat je in een hoge versnelling wordt afgewerkt. Doen ze denk ik ook wel een beetje uit zelfbescherming en eigenbelang. Zijn toch vaak warmbloedige dames, die naast de sex ook graag een praatje en connectie maken, maar daarin ook terughoudend zijn omdat ze dat niet zomaar willen toelaten omdat het dan te dichtbij komt. Maar goed, dat heb ik allemaal zelf bedacht. Ga vooral zelf op onderzoek uit als het binnen je budget past. Eigen ervaring is veel waard 😉
 
Geen directe ervaring. Ontvangt in Lanaken op een locatie waar meerdere dames ontvangen. Ben haar daar een keer op de gang tegen het lijf gelopen 🙈 Vriendelijke oogopslag, knappe dame, denk wel dat ze al een paar keer 28 is geworden..
Denk dat de kans groot is dat je een prima date met haar hebt, zeker als je een paar woorden Spaans en/of Portugees kunt brabbelen.

Als het op prijs/ervaring verhouding aankomt vind ik dat de dames daar zich met €200/u een beetje uit de markt prijzen. Voor dat geld kun je wel wat intensere ervaringen beleven, maar dat is mijn mening.

Ik generaliseer even, maar mijn ervaring met Latina's is dat je een mooie date kunt hebben als je een beetje kunt verbinden en daarna de touwtjes in handen neemt. Met respect uiteraard. Wil of kun je dat niet dan loop je grote kans dat je in een hoge versnelling wordt afgewerkt. Doen ze denk ik ook wel een beetje uit zelfbescherming en eigenbelang. Zijn toch vaak warmbloedige dames, die naast de sex ook graag een praatje en connectie maken, maar daarin ook terughoudend zijn omdat ze dat niet zomaar willen toelaten omdat het dan te dichtbij komt. Maar goed, dat heb ik allemaal zelf bedacht. Ga vooral zelf op onderzoek uit als het binnen je budget past. Eigen ervaring is veel waard 😉
Bedankt voor je reactie Zorro. Ik ben indd ook al eens een keer in Lanaken geweest voor een andere Latina en daar heb ik toen een hele goede ervaring gehad. Zij is toen ook mijn vast dame geworden, echter zit zij nu weer even in Spanje.
De prijs vond ik indd ook al aan de hoge kant echter qls de ervaring net zo goed is als de vorige vind ik het dun en dik waard. Ik ga eens kijken of ik met haar contact kan krijgen. Nogmaal bedankt.
 
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/beringen/5846610-paulina

Heb ruim een jaar geleden nog een date met haar gehad.
Het was laat op de avond.
Nam de telefoon niet aan: alleen gebrekkig Engels per Whatsapp.
Mocht wel meteen langskomen.
Ziet eruit zoals op de foto's. Klantgericht en sociaal. Bleek tijdens de daad van beneden wel te stinken.
Oraal was gemiddeld (en mc). Durfde vanwege bovengenoemde geen oraal terug te bieden, maar ze was niet terughoudend.
Had geen klik met haar.
Dus betrouwbaar maar geen spannende service of klik. Lijkt wel bij de prijs te passen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan