Recensie Paulina, Wijnegem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Orabif

Newbie
15
22/05/25
17
4
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sexy-119/
Totale kosten (in euro)
200
Deze week bij Paulina langsgeweest.
Had al lang een mollige dame op mijn wishlist staan. Afspreken via WA in Engels geen probleem. Was wel via planner want later ondervonden dat ze zelf zo goed als niks Engels spreekt. Maar bon, de cruciale woorden verstond ze wel 😊. In een gewoon rijhuis, opende ze de deur in een doorzichtig setje. Smal trapje naar de derde verdieping, zij voorop zodat ik haar lekkere kont al wat kon strelen. Ze is heel vriendelijk met een lief gezichtje. Eens op kamer dikke knuffel met een lekkere tongzoen. Meestal mijn eerste test. Als ze dat niet doen, neem ik maar half uur. Hier dan afgerekend voor een uur met wat extras zoals PZC en cum in face.
Dan alle kleren uit. Man wat een lekker lijf. Een heerlijke dikke kont met lekkere billen en een beetje celluliet. Goei natuurlijke tetten en wat vetrolletjes. Echt een lekker lijf om stevig vast te pakken. Na wat zuigen aan de tetten en nog wat zoenen, is ze aan de pijpbeurt begonnen. Ging goed, zacht met gevoel. Dan jasje aan, en kwam ze op mij rijden. Best wel gewichtig. Maar het voelde goed. De zoenen en tetten maakten het extra heet. Ze reed zo lekker dat ik het niet langer hield en zo mijn eerste lading diep afleverde. Mijn planning was voor nog een tweede keer. Na wat opkuiswerk zette ze zich achterwaarts naast mij om weer te pijpen. Prachtig zicht op die kont, waar ik met mijn vinger haar kontgaatje heb gevingerd. Dan op haar rug gelegd en heb ik die heerlijke Venezuelaanse kut volledig uitgelikt en gevingerd. Lekker diep erin, geen probleem. En ze vondt het lekker. Dan nog effe geneukt waarna ik mijn tweede lading over haar tetten en gezicht gespoten heb. Het uurtje bijna vol, en ik goed leeg. Ze is naakt mee tot aan de voordeur gekomen. Tevreden naar huis gegaan na nog een dikke knuffel en tongzoen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Toppertje.

Terug
Bovenaan Onderaan