WHEM Pauline, Menen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb deze middag een bezoekje gebracht aan Pauline. Ze is zeker niet zo slank als op de foto's, maar heeft geweldige tieten en een poes die niet ophoud. Had een half uurtje geregeld en kwam pas een uur later buiten.

Enige nadeel was, ik was op tijd en het duurde een kwartier eer ze me binnen liet.

Heb deze middag een bezoekje gebracht aan Pauline. Ze is zeker niet zo slank als op de foto's, maar heeft geweldige tieten en een poes die niet ophoud. Had een half uurtje geregeld en kwam pas een uur later buiten.

Enige nadeel was, ik was op tijd en het duurde een kwartier eer ze me binnen liet.
Hey Steven
Wat kon er van foreplay? Kan vingeren, zoenen, tongzoenen?

Ben er eindelijk eens geraakt. Jammer van de foto's, die zijn van meer dan 10 jaar geleden. In werkelijkheid is ze een stuk ouder en heeft ze wat extra kilootjes dan op sommige foto's. Ik was wat teleurgesteld toen ik haar zag, maar enfin, wij waren er dan toch, je kent dit...
Die eerste teleurstelling was rap weg. Ze begon met een b2b, met haar heerlijke grote zachte borsten wreef ze over m'n torso, mij voldoende tijd gevend om haar borsten in m'n mond te nemen, heerlijk. Toen streelde ze de jongeheer met haar borsten en daar reageerde hij rap op. Dan begon ze te pijpen, niet zo lang, was OK. Dan ging ze in cowgirl zitten en kon ik weer genieten van haar mooie borsten. Voor ik het wist zat de jongeheer in haar poesje. Ik dacht dat ik bare was, maar neen, ze had de condoom, zonder dat ik het door had, met haar mond aangedaan! Dat was echt wel opwindend. Wij deden ff door met cowgirl, waarbij ze heel erg goed mijn ritme volgde, wat sneller, wat trager. Was heerlijk eigenlijk. Ik was wat moe die dag en het hoogtepunt wilde niet direct komen. Ze stelde zelf een andere positie voor. Ze ging spontaan in doggy zitten. Mooi zicht op haar ferme kont en heerlijk klaargekomen.
Al bij al, een vrouw die weet hoe ze een man kan plezieren, dat is duidelijk. Gaat heel erg goed mee met je, neemt perfecte positie aan, heeft heel wat ervaring. Heerlijke vrijpartij gehad. Alleen jammer dat de foto's niet recent zijn. Jammer dat veel dvp's hieraan zondigen.

Terug
Bovenaan Onderaan