Recensie Pearl Massagewereld Weert/Maastricht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.451
30/06/21
1.672
125
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/pearl/?iid=4557
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat ze vandaag aanwezig/beschikbaar was en ik toch vrij had (en zin in een goede massage!) meteen gebeld.
Helaas al vaker "volgeboekt" wanneer je er niet tijdig bij bent dus nu mazzeltje.
Zoals te doen gebruikelijk inmiddels gekozen voor uurtje "intensief", meeste waar voor je €'s. ?
Pearls verschijning als vanouds, mooi slank en strak in het vel, billen worden wel voller laatste tijd maar ze kan het prima hebben.
Lekker bij gekletst want was weer even geleden, alleen daarvoor zou ik al een afspraak maken want ze is mondiger dan de meeste andere dames, mogelijk ook doordat we elkaar al ff kennen en er een leuke klik is.
Voordeel is ook dat ze precies weet wat ik leuk/geil/lekker vind en krijgt zo het uurtje precies goed gevuld.
Goede opwarming en een lekker opgebouwde massage wat uitmondde in een heftig orgasme mijnerzijds, lekker lange aanloop geeft het beste shot. ?
Inmiddels weet ze dat precies goed te doseren, hopelijk houd ze dat ook vast.

Pearl wederom bedankt voor de leuke tijd, weet dat je meeleest hier dus tot de volgende keer.
 
Ik kom geregeld bij Pearl en vorige week vrijdag nog voor het laatst geweest.
Altijd een leuke en een goede massage die je van haar krijgt en het is een echt toppertje.
Altijd genieten bij haar.
 
Gisteren weer bij de altijd vrolijke Pearl geweest.

Wederom weer een fantastische massage gehad en lekker van elkaar genoten.
Ze bouwt de massage lekker op met genoeg plagen tussendoor wat resulteert in een geweldig hoogtepunt.
Pearl heeft één nadeel en dat is dat de tijd veel te snel gaat dus over twee weken weer op herhaling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan