Recensie Pearl-prive Martha Loenhout. 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vod500

Stamgast
301
02/01/22
109
3
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Enkele dagen geleden met veel zin nog eens naar Pearl-prive getrokken.
Dit maal was enkel Martha vrij, ze kwam zeer raar over kwa houding en reacties bij de voorstelling.

Aangezien er geen andere keuze was….
Eens op de kamer wilde ze maar al te graag een massage geven na alleen douche genomen te hebben.
En aangezien ik graag gemasseerd word, liet ik haar de ruimte om haar gang te gaanden legde me op mijn buik.
Gelijk nam ze uit haar zak met spullen een houten tuig met bolletjes en begon heen en weer te rollen over mijn rug.
Vond het niets doen maar ging er vanuit dat ze even later wel van plaats en tactiek zou veranderen.
10 min later … alles ongewijzigd.
Dus zelf voorgesteld om haar te masseren.
Met veel tegenzin legde ze zich neer.
En maakte ze gelijk duidelijk dat ze te gevoelige tepels had en dat ik daar zeker niet mocht aankomen.
Ook haar muis was een no go maakte ze duidelijk zonder er nog maar aan te komen.
Om een lang verhaal kort te maken, kwam het er op neer dat alleen neuken nog kon maar mijn zin was volledig over…. door haar houding en reacties.
Nog nooit meegemaakt.
Heb me aangekleed en gezegd dat ze thuis hoort in een massage salon al zal ze daar dan ook nog een serieuze scholing voor moeten volgen.

Conclusie: ze zit daar totaal niet op haar plaats.

Herhalingsgevaar: 0
Het zou wenselijk zijn mochten ze de lijst met mogelijkheden op de site bij haar profiel updaten.
Beffen, vingeren ect zijn alvast niet van toepassing.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan