- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.massagewereld.com/?s=Perla
- Totale kosten (in euro)
- 200
Wat een mooie vrouw is Perla, de blik in haar donkere ogen en haar heerlijke lichaam. Ze masseert vanuit gevoel, het is ècht geen 'werk' voor haar, wat je bij andere dames wel eens merkt. Het begint al onder de douche met zachte en sensuele streling en aanraking, ook van mijn inmiddels groeiende vriend. Later glijdt ze met veel olie met haar handen en haar lichaam over je heen, soms lekker met haar nagels in een mooie en opwindende opbouw. Doordat ze met enige regelmaat je ballen pakt weet je waarom je hier bent gekomen. Omdat je haar ook mag aanraken komt het tot een mooie gezamenlijke dans die continue piekt van genot. Ze geniet ervan om je steeds verder op te geilen en als je dat zegt antwoordt ze: 'dat is toch ook mijn bedoeling'. De climax is werkelijk geweldig en als ik nog even nasidder helpt ze heel lief en rustig de boel op te ruimen. Deze lieve vrouw heeft mij in 75 minuten werkelijk even naar het paradijs meegenomen.
Ik had haar graag mee naar huis genomen, maar helaas…. Dan kom ik toch binnenkort nog een keertje naar deze mooie goed nederlands sprekende Roemeense Perla?
Ik had haar graag mee naar huis genomen, maar helaas…. Dan kom ik toch binnenkort nog een keertje naar deze mooie goed nederlands sprekende Roemeense Perla?