Petit klein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
07/05/22
9
ik ben liefhebber van petit kleine meisjes.. In thailand lopen ze legio ... alleen word er hier vaak niet geadverteerd met dit soort meisjes. 't mag een dvp zijn, maar ook een massage salon schuw ik niet. ik begrijp als de meiden jong zijn en zeer tenger dat t wat kost, dat is geen probleem.
Weet iemand een adresje regio den haag rotterdam amsterdam en omstreken ?
 
Rotterdam amsterdam enz weet ik niet.
Ga voor B eens op de oude RL site, en vul in het zoekvlakje 'strak poesje' in, of 'studente Leuven' en dan kom je vanzelf verschillende advertenties tegen van Lola. Leuven stad. Petite. haar gezicht lijkt volgens sommigen niet helemaal te passen bij haar lichaam, maar in het schemerlicht heb je daar niet veel last van :) Nogal erg strict op veiligheid gefocust,
 
Deze is wel erg klein, kamernr kan wisselen
 
Daysy bij privéhuis Diane's Secret in Den Haag voldoet helemaal aan jouw wensen. Ze is van Zuidoost-Aziatische afkomst, is klein, en heeft een dun en fijn lichaampje, met amper borstjes. 'Cupmaat B' op de site klopt geen snars van - of ze moet inmiddels implants hebben, maar laatste keer dat ik haar zag was ze iig heerlijk naturel met AA cupje.

 
ik ben liefhebber van petit kleine meisjes.. In thailand lopen ze legio ... alleen word er hier vaak niet geadverteerd met dit soort meisjes. 't mag een dvp zijn, maar ook een massage salon schuw ik niet. ik begrijp als de meiden jong zijn en zeer tenger dat t wat kost, dat is geen probleem.
Weet iemand een adresje regio den haag rotterdam amsterdam en omstreken ?
julia amsterdam adverteert op kinky . cupje a
 
Daysy bij privéhuis Diane's Secret in Den Haag voldoet helemaal aan jouw wensen. Ze is van Zuidoost-Aziatische afkomst, is klein, en heeft een dun en fijn lichaampje, met amper borstjes. 'Cupmaat B' op de site klopt geen snars van - of ze moet inmiddels implants hebben, maar laatste keer dat ik haar zag was ze iig heerlijk naturel met AA cupje.

Dit is inderdaad een modelletje wat ik heerlijk vind. en een goed jong koppie er op ! ik ga deze bezoeken !!!! al ben ik niet zo van de clubs.. maar we gaan t beleven :)
 
Dit is inderdaad een modelletje wat ik heerlijk vind. en een goed jong koppie er op ! ik ga deze bezoeken !!!! al ben ik niet zo van de clubs.. maar we gaan t beleven :)
Mooi jong gezichtje staat er zeker op. Ze is schijnbaar 23, maar zier eruit als... laten we het op 18 houden. Ik hoor graag je ervaring nadien in haar recensietopic!
 

Heerlijk meisje, 1.53 klein, eerder A dan B cupje
Heb je Tina ontmoet ? ZIe haar ad net voor het eerst en op 1 of andere manier trekt ze me enorm. Maar kan geen review oid over haar vinden.
 
ff zoek functie gebruiken op advertentienummer

 
ff zoek functie gebruiken op advertentienummer

Top.
 
Ik heb gisteren Hulya bezocht, klein en smal, ik zal een recensie posten.
 
Rotterdam amsterdam enz weet ik niet.
Ga voor B eens op de oude RL site, en vul in het zoekvlakje 'strak poesje' in, of 'studente Leuven' en dan kom je vanzelf verschillende advertenties tegen van Lola. Leuven stad. Petite. haar gezicht lijkt volgens sommigen niet helemaal te passen bij haar lichaam, maar in het schemerlicht heb je daar niet veel last van :) Nogal erg strict op veiligheid gefocust,
Die Lola, Leuven, gebruikt nog steeds dezelfde foto's als 10j (of zelfs langer) geleden !!
Toen werd er op de vroegere review site ook al over gesproken dat ze veel ouder dan 25 was ... wat moet dat nu dan niet zijn ?? 😕
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan