Recensie Petra, Heist-op-den-Berg 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

roeperke

Wandelaar
42
24/02/22
21
6
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een aantal weken terug een afspraak gemaakt met Petra in Schriek, deelgemeente van Heist op den berg.
Je krijgt een adres door en als je haar een foto stuurt van dat huis krijg je the place to be.
Daar aangekomen ( je mag je wagen niet voor de deur zetten omwille van de buren) staat de deur op een kier en roept ze u gelijk naar boven. Kamer met bed, getooid met een aantal lampjes en ventilator. Ze droeg een niemendalletje van een kleedje waar de tepels bijna doorpriemden. Je kan je uitkleden en op bed gaan liggen waarna ze u een massage geeft (stel er u niet al te veel van voor) en ondertussen kan je haar rustig vingeren en haar tepels van hangende tieten bewerken. Omgekeerd en haar op rug op bed gelegd, vollen bak tongzoenen en vingeren. Haar poesje mag je likken maar niet te fel doorgaan, was nogal gevoelig. Blijkbaar had de voorganger te fel aan der lippen getrokken. Uiteindelijk begint ze te pijpen en liet ze me schieten op mijn buik en de pret was over.

herhaling 000
 
Een aantal weken terug een afspraak gemaakt met Petra in Schriek, deelgemeente van Heist op den berg.
Je krijgt een adres door en als je haar een foto stuurt van dat huis krijg je the place to be.
Daar aangekomen ( je mag je wagen niet voor de deur zetten omwille van de buren) staat de deur op een kier en roept ze u gelijk naar boven. Kamer met bed, getooid met een aantal lampjes en ventilator. Ze droeg een niemendalletje van een kleedje waar de tepels bijna doorpriemden. Je kan je uitkleden en op bed gaan liggen waarna ze u een massage geeft (stel er u niet al te veel van voor) en ondertussen kan je haar rustig vingeren en haar tepels van hangende tieten bewerken. Omgekeerd en haar op rug op bed gelegd, vollen bak tongzoenen en vingeren. Haar poesje mag je likken maar niet te fel doorgaan, was nogal gevoelig. Blijkbaar had de voorganger te fel aan der lippen getrokken. Uiteindelijk begint ze te pijpen en liet ze me schieten op mijn buik en de pret was over.

herhaling 000
Is Petra een aantrekkelijke dame? € 70 voor het opgegeven pakket is helemaal niet duur! En toch geen herhalingsgevaar?
 
Ik kom ook uit op doe trans
Op de pagina moet je naar beneden scrollen!!

Hey, ik ben dus Petra een gewoon geil huisvrouwtje, het MILF type bloos bloos, ik doe het dus graag ik ontvang thuis indien je intiem kaal of kort getrimd bent en geen baard snor of stoppels hebt voor een heerlijk potje sex. Geen anaal of zaad in mijn mond, neuken, pijpen, beffen, tongzoenen , 1/2u is 90 en 1u is 125. Dus als je zin hebt stuur me vlug een mailtje en dan kunnen we verder afspreken.Ik ontvang van s morgens 9u30 tot s avonds 22u emails het voor mij uitkomt Wil je graag eens met een vriend komen of met je vriendin dat kan ook of een lekker vrouwelijk travje, Dus hete afspraak zoekers laat me vlug iets weten en dan zie ik jullie snel Groetjes van jullie geile Petra xxx
 
Ik ben hier een tijdje geleden (net voor de zomer) ook eens geweest. Zoals te starter aangeeft krijg je eerst een fictief adres door en als je daar bent moet je bevestigen met een foto. Daarna krijg je het juiste adres door (2min rijden) en vraagt ze om niet voor de deur te parkeren (ifv de buren). De deur staat op een kier en je kan zo binnenwandelen.

Zeer vriendelijke dame en de foto's zijn waarheidsgetrouw.
Ik had gekozen voor de optie waarbij ik live kon toekijken hoe zij vingert. Tijdens het spel mocht ik me dan rukken.
De geilheid nam toch de bovenhand en ze vind het niet erg als je je rukt en je eikel tussen haar lipjes komt. Daarna pijpte ze ook even.

Ze lijkt me een geil ding waarbij er zeker meer mogelijk is maar ze moet wel je type zijn.
Vanwege dat laatste is het herhalingsgevaar voor mij eerder klein.
 
Ook mee afgesproken, kledingwensen doorgegeven (BH/slipje en stay-ups)
Aangekomen en effectief leuk in tenue :)
Dame is zeker lief en actief. Oude dame die er ook wat opgeleefd uitziet. Lekkere hangers, papperige billen, love it!
Boven was het op bed, tongen doet ze gewillig, al is het eerder de tong buiten en wat heen-en-weer bewegen. Innig kussen is toch iets anders. Lekker kussend haar lichaam ontdekt en uitgekleed. Lekker beffen, die tepels lekker likken, ze genoot er merkbaar ook van.
Ze heeft me dan ook even neergelegd en is me lekker beginnen pijpen. Niet het beste qua techniek (analoog aan het kussen) maar ook wel prikkelend. Dan gewoon lekker kussend bovenop haar gedraaid en lekker naar binnen. Doet ze ook gewoon zonder... niet helemaal gerust, maar geilheid bedriegt de wijsheid...
Kutje lekker gevuld, en dan nog lekker nagepraat en geknuffeld. Beiden genoten, leuke date. Half uurtje volstaat normaal ;-) Toch enig herhalingsgevaar. Ik had ze ook graag eens bovenop gehad, zoals haar foto. Op haar rug worden de hangtoetjes nogal plat ;-)
 
Ook mee afgesproken, kledingwensen doorgegeven (BH/slipje en stay-ups)
Aangekomen en effectief leuk in tenue :)
Dame is zeker lief en actief. Oude dame die er ook wat opgeleefd uitziet. Lekkere hangers, papperige billen, love it!
Boven was het op bed, tongen doet ze gewillig, al is het eerder de tong buiten en wat heen-en-weer bewegen. Innig kussen is toch iets anders. Lekker kussend haar lichaam ontdekt en uitgekleed. Lekker beffen, die tepels lekker likken, ze genoot er merkbaar ook van.
Ze heeft me dan ook even neergelegd en is me lekker beginnen pijpen. Niet het beste qua techniek (analoog aan het kussen) maar ook wel prikkelend. Dan gewoon lekker kussend bovenop haar gedraaid en lekker naar binnen. Doet ze ook gewoon zonder... niet helemaal gerust, maar geilheid bedriegt de wijsheid...
Kutje lekker gevuld, en dan nog lekker nagepraat en geknuffeld. Beiden genoten, leuke date. Half uurtje volstaat normaal ;-) Toch enig herhalingsgevaar. Ik had ze ook graag eens bovenop gehad, zoals haar foto. Op haar rug worden de hangtoetjes nogal plat ;-)
Had je het gewoon gezegd dan had ik wel boven op jouw gaan zitten hoor, en wat betreft de platte tieten daar komt verandering in 4okt lifting + prothese stevige D zou het dan zijn
 
Indien juist uitgevoerd en met een volume in proporties met wat er al is, kan het resultaat geweldig mooi zijn en vrijwel niet merkbaar 'anders' voor het gevoel.
En nu dus terug actief, met nieuwe borstjes:
 
Ik ben graag beschikbaar en maak gratis en voor niets de mooiste foto's van je nieuwe boobs 😋👍
Je bent geen Hollander hoop ik? Want als je een Hollander zou zijn bevestigde je het vooroordeel dat 'we' gierig zijn ;-) Ik wilde in Heist op den Berg eens bij de sigarenhandel een aardigheidje kopen voor mijn buurman in Pijpelheide en ik vroeg "de duurste" maar de winkelier dacht dat hij het verkeerd had verstaan. Dat leek hem onmogelijk, een Hollander die zulke woorden sprak.
Ik woon inmiddels erg ver weg van Heist anders zou ik graag extra betalen voor het voorrecht de eerste foto's te maken ;-)
 
Je bent geen Hollander hoop ik? Want als je een Hollander zou zijn bevestigde je het vooroordeel dat 'we' gierig zijn ;-) Ik wilde in Heist op den Berg eens bij de sigarenhandel een aardigheidje kopen voor mijn buurman in Pijpelheide en ik vroeg "de duurste" maar de winkelier dacht dat hij het verkeerd had verstaan. Dat leek hem onmogelijk, een Hollander die zulke woorden sprak.
Ik woon inmiddels erg ver weg van Heist anders zou ik graag extra betalen voor het voorrecht de eerste foto's te maken ;-)
Nee ik ben geen Hollander. Trouwens, mijn ervaring is dat Hollanders helemaal niet gierig zijn. Belgen - of wat daarvoor moet doorgaan (wij hebben geen nationaliteitsgevoel) - zijn veel gieriger!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/petra-119/
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week afgesproken met haar, was fijne date. Klikte goed, leuke babbel en Petra begreep goed wat ik lekker vind. Ze genoot er ook zelf van. Ga zeker nog terug, voor mij ook makkelijk dichtbij
 
Ik heb inmiddels 2x een bezoekje gebracht aan Petra en ze zal mij zeker nog terug zien.

Ze vraagt je idd op wat verderop te parkeren om de discretie te bewaren. Eenmaal binnen begroet ze je vriendelijk.
Petra is een echt buurvrouw type, en dit vind ik ontzettend geil.

Eenmaal boven de administratieve geplogendheden afronden en dan kunnen we beginnen.
Ze pijpt heerlijk en zachtjes tot mijn jongeheer paraat staat! Daarna in de positie die je wenst lekker neuken.
Je hebt de keuze met of zonder condoom, maar zo een dame neuk ik het liefst zonder.

Afgesproken voor een half uurtje en deze ook netjes uitgedaan.

Zeker herhalingsgevaar!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook bij Petra langs geweest.

Wat betreft haar uiterlijk. Het was voor mij niet echt mijn ding, ik kende haar voordien niet, dus weet niet hoe haar borsten er voordien uitzagen. Haar huidige boobs zien er voor mij veel te onnatuurlijk uit, geen mooi model met nog duidelijke operatiesporen, die waarschijnlijk wel zullen verdwijnen met de tijd. Haar buik vind ik lekker, maar haar kont is niet echt mooi rond, maar eerder hangend. Misschien verwacht ik teveel want ze geeft zelf aan dat ze 59 is, wat je duidelijk ziet.

Haar service was gewoontjes. Zoenen is niet voluit, maar niet erg, dat is ook niet 100% mijn ding. Het pijpen was ok, maar wat meer overgave en diepgang had zeker gemogen. Ze heeft een lekker kutje, dat je lekker kan likken, maar vingeren wordt al snel afgeblokt wegens te gevoelig, spijtig, Dan het neuken, want daar ga ik tenslotte voor. Je kan makkelijk in haar kutje en ik kon haar wel stevig neuken. Het geheel kwam wat plichtmatig over.

Misschien ligt het aan mij, maar er was niet echt een klik. Ik had vooral de indruk dat het financiële doorweegt en de service niet echt de hoofdbekommernis is. Het was niet echt slecht, maar ik miste toch iets. Ze is behoorlijk prijzig voor een 59-jarige en ik had meer verwacht voor de prijs die ze vraagt.
 
Ook bij Petra langs geweest.

Wat betreft haar uiterlijk. Het was voor mij niet echt mijn ding, ik kende haar voordien niet, dus weet niet hoe haar borsten er voordien uitzagen. Haar huidige boobs zien er voor mij veel te onnatuurlijk uit, geen mooi model met nog duidelijke operatiesporen, die waarschijnlijk wel zullen verdwijnen met de tijd. Haar buik vind ik lekker, maar haar kont is niet echt mooi rond, maar eerder hangend. Misschien verwacht ik teveel want ze geeft zelf aan dat ze 59 is, wat je duidelijk ziet.

Haar service was gewoontjes. Zoenen is niet voluit, maar niet erg, dat is ook niet 100% mijn ding. Het pijpen was ok, maar wat meer overgave en diepgang had zeker gemogen. Ze heeft een lekker kutje, dat je lekker kan likken, maar vingeren wordt al snel afgeblokt wegens te gevoelig, spijtig, Dan het neuken, want daar ga ik tenslotte voor. Je kan makkelijk in haar kutje en ik kon haar wel stevig neuken. Het geheel kwam wat plichtmatig over.

Misschien ligt het aan mij, maar er was niet echt een klik. Ik had vooral de indruk dat het financiële doorweegt en de service niet echt de hoofdbekommernis is. Het was niet echt slecht, maar ik miste toch iets. Ze is behoorlijk prijzig voor een 59-jarige en ik had meer verwacht voor de prijs die ze vraagt.
Ik begrijp niet goed waarom je naar een 59jarige gaat, terwijl er zoveel lekkers is.
 
Leek me op het eerste zicht de moeite waard. Ik kan mature dames soms wel aantrekkelijk vinden. Soms wordt leeftijd ruimschoots gecompenseerd door de kwaliteit van de prestaties.... in dit geval dus niet.

Gegokt en verloren. ;) Ik neem dan ook dikwijls maar een half uur om gewoon eens te proberen. En geleerd dat ik toch maar voor het MILF type moet blijven gaan en niet het GILF, waar ik gelukkig al een leuk adresje heb waar ik helemaal mijn ding in vind. ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan