Recensie Petra, Heist-op-den-Berg 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een aantal weken terug een afspraak gemaakt met Petra in Schriek, deelgemeente van Heist op den berg.
Je krijgt een adres door en als je haar een foto stuurt van dat huis krijg je the place to be.
Daar aangekomen ( je mag je wagen niet voor de deur zetten omwille van de buren) staat de deur op een kier en roept ze u gelijk naar boven. Kamer met bed, getooid met een aantal lampjes en ventilator. Ze droeg een niemendalletje van een kleedje waar de tepels bijna doorpriemden. Je kan je uitkleden en op bed gaan liggen waarna ze u een massage geeft (stel er u niet al te veel van voor) en ondertussen kan je haar rustig vingeren en haar tepels van hangende tieten bewerken. Omgekeerd en haar op rug op bed gelegd, vollen bak tongzoenen en vingeren. Haar poesje mag je likken maar niet te fel doorgaan, was nogal gevoelig. Blijkbaar had de voorganger te fel aan der lippen getrokken. Uiteindelijk begint ze te pijpen en liet ze me schieten op mijn buik en de pret was over.

herhaling 000
Vind het alleen spijtig je mag geen snor of baard hebben je moet beneden ook al geen haar hebben, anders was ik er allang heengegaan. Geen enkele andere vrouw heeft dit ongemakkelijk gevonden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan