WHEM Phattarapon Londerzeel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Al enkele keren geweest. Wanna is een iets oudere dame maar geeft een heerlijke massage die bij mij steeds eindigd in 69.
Daw is een jongere zeer knappe dame maar ik hou meer van de aanpak van Wanna.
 
Iemand nog recente erveringen met de meisjes van dit salon. Wie is er aan te raden ?
Ze bieden ook een VIP arrangement of badserice aan voor 150 euro voor 70 minuten. Wie heeft dit al meegemaakt ? Wat houdt dit in en is het de prijs waart ?
Gaat er dan een gedeelte van de sessie in bad door en wordt er dan verder gemasseerd op het bed ? Zijn er ook spiegels in deze special room aanwezig, want dit vind ik zelf heel essentieel
Bedankt om mij te berichten
 
Ondertussen ervaring gehad met Daw, maar hangt van haar mood af. Ze tracht zich de laatste tijd er gemakkelijk vanaf te maken met wat gewrijf en niets meer.
De laatste tijd? Had je al eerdere ervaringrn met haar dan?
Is ze knap? Staat ze open voor extra's?
Ik kijk uit naar je volledige recensie 👍
 
Met Daw heb ik de beste ervaring met thaise.
Ze is knap, heel vlotte babbel en als je bij haar in de smaak valt is GFE de max. Tongzoenen, 69, pzc, Russisch, zelfs nzc... ze zal je wel steeds sessie van langer dan 1u proberen te verkopen. Maar elke minuut is ze waard...
Ze kan ook effectief goed masseren, komt soms timide over maar als je de juiste knopjes weet te bedienen wordt ze een echte vurige tijger. Behandel haar met respect dan krijg je super service. Wat haar mood betreft, niet elke klant is even aangenaam en dagen zijn soms druk maar heb nooit negatieve ervaring gehad...een supergirl
 
Ondertussen is er een topic van Daw:
 
Salon is terug open, op site worden paar foto's weergegeven van oudere dames...ni mijn ding 50+ers... staan ook 4 meiden bij als "new coming"...Daw (ik hoop de oude), Didi (diegene die er voorheen was , comeback??) , Fanta en joy..?? Zou graag ooit foto's zien of willen te weten komen dan de "new coming" crew er effectief aanwezig is en niet enkel als lokmiddel van er zijn dames genoeg en moeten kiezen voor diegene die op foto's staan!! Daw of/en Didi daar zou ik voor gaan
 
Ik ben er deze ochtend geweest. De deur werd geopend door een oudere dame, dezelfde die er al jaren werkt en volgens mij de eigenares. Ik kreeg van haar ooit mij eerste prostaat massage 😌.
Ik had een afspraak met Joy. Ze is slank met kleine borsten met dikke tepels. Ik schat haar 35 jaar, geen super schoonheid, maar ook niets mis mee. Ze heeft me verwend met een strapon (die had ik zelf bij) en ze deed dat super. Ze stelde spontaan voor om terwijl te pijpen (pzc). Herhalingsgevaar is zeer groot. Volgens haar waren er 2 dames en 1 ladyboy.
 
Die oudere zal Wanna zijn die is er al jaren oudere en forser gebouwd. De Ladyboy heeft me ook al is binnengelaten ma tis wel duidelijk meer boy dan lady😂
Joy is nog maar paar weken aan de slag daar. Heeft voordien in trouwens traditionele massagesalon gewerkt...ze kan heel goed masseren..en erotisch is ook wel goed...uitgebreidde body to body. Pzc ook heel goed en laat haar lekker beffen. Klein fijn lichaam met naturelle borsten..ben paar keer geweest en telkens wordt ze beter..zou ook graag is all in gaan met haar is er nog ni van gekomen maar ook nog ni zelf voorgesteld of de vraag gekregen...ma wel de moeite.
 
Denk ni dat daar toonbare foto's van zijn...is echt veel boy en weinig lady degene da ik gezien heb...joy is 35-40 en daw is niet diegene van destijds maar ben ze eens tegengekomen toen ze opendeed en denk 25-30... Wanna zal 50+ zijn
 
Ik ben er geweest deze week.
Joy
Mooi figuur
Heel goede massage en beetje pijpen en goede handjob
Extra was 50€ voor neuken. Niet gedaan. Misschien volgende keer. Cim is niet mogelijk.
Die oudere zal Wanna zijn die is er al jaren oudere en forser gebouwd. De Ladyboy heeft me ook al is binnengelaten ma tis wel duidelijk meer boy dan lady😂
Joy is nog maar paar weken aan de slag daar. Heeft voordien in trouwens traditionele massagesalon gewerkt...ze kan heel goed masseren..en erotisch is ook wel goed...uitgebreidde body to body. Pzc ook heel goed en laat haar lekker beffen. Klein fijn lichaam met naturelle borsten..ben paar keer geweest en telkens wordt ze beter..zou ook graag is all in gaan met haar is er nog ni van gekomen maar ook nog ni zelf voorgesteld of de vraag gekregen...ma wel de moeite.
Ook mijn ervaring😌
Hoeveel heb jij dan betaald?
Cim ook niet mogelijk?
 
Ik ben er geweest deze week.
Joy
Mooi figuur
Heel goede massage en beetje pijpen en goede handjob
Extra was 50€ voor neuken. Niet gedaan. Misschien volgende keer. Cim is niet mogelijk.

Ook mijn ervaring😌
Hoeveel heb jij dan betaald?
Cim ook niet mogelijk?
Ze heeft inderdaad mooi figuurtje en kan ook goed teasen.
Zo heeft ze een body to body techniek dan ze met haar heet kontje over je borst glijd...met haar fris poesje klaar om gebeft te worden...dan beland je in 69 positie en pzc tot het einde en wel Cim...vraagt geen extra en dringt niet aan...maar ga toch is voor all-in gaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan