Algemeen Phet Naree Zaventem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mark123

Stamgast
333
10/01/22
115
2
Geen recensies over Phet Naree te Zaventem ? Werken een aantal nieuwe meisjes en ook is DA, de huisbazin, blijkbaar terug actief
Iemand ervaring met dit salon ?
 
Geen recensies over Phet Naree te Zaventem ? Werken een aantal nieuwe meisjes en ook is DA, de huisbazin, blijkbaar terug actief
Iemand ervaring met dit salon ?
Er staan er ook nog enkele op site die er ni meer werken...som, toek, sophie... is niet echt betrouwbaar salon...
Je maakt een afspraak...tis altijd mogelijk..tot da ge er zijt...sorry girl not free...she go home sick....veel uitvluchten en valse belofte!
 
Ooit hetzelfde voorgehad met Yoko. Voor de deur van Phetsayaam/Phetnaree gebeld voor een afspraak met haar. Yoko al naar huis. Ik probeer voor hun deur een afspraak te maken met een ander salon in de buurt en wie komt er net buiten gewandeld om een pakje af te geven bij de overbuur? Yoko!
Denk dat er veel misgelopen is wanneer Da er niet was.
Da gaf vroeger heel goede massages en ze was nog vriendelijk ook. Laatste keer dat ik bij haar ging was echt tegen haar zin en was ze nogal nors.
Zal een dikke 2 jaar geleden zijn. Phetnaree nadien nooit meer bezocht.
 
Da is de "bazin" en wil enkel massages met haar "mannen" en niet met iedereen zoals vroeger hoorde ik. Weet niet of het al dan niet correct is.
Ze zeggen zoveel…
 
Ik ben er ooit eenmaal geweest en had een heel goede ervaring met Mimi (in november 2019), die er sindsdien helaas niet meer werkt: iemand een idee waar ze naartoe zou kunnen zijn?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan