Recensie Phoe, Nakhon Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Crusader

Vaste klant
Forumpionier
173
03/07/21
132
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.nakhon.nl/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag weer eens bij Nakhon aangeklopt.
Na gebeld te hebben was de dame in kwestie bezet een misverstand zeiden ze en of ik met een ander meisje wilde.
Gekozen voor een dame die ik niet kende en wat een plaatje was het.
Knap, atletisch, paar tattoos en een gekocht vooraanzicht.
Eerst douchen toen op bed ze smeerde mij en zichzelf wat in met olie en begon te glijden al snel met de kleine jongen aan de slag even wat trekken toen rubbertje erom en erop mijn god dat deed ze goed en kwam bijna, toen haar nog gebeft waarbij ik het idee had dat ze ging komen maar steeds wat terug trok zij heeft het toen wat pussy slidend afgemaakt wat ook niet tegenviel.
De hele tijd overal aan kunnen zitten en haar knappe gezicht en heerlijke figuur kunnen bewonderen.

Ik kom wel terug bij deze lekkere thaise dame
 
Vandaag weer eens bij Nakhon aangeklopt.
Na gebeld te hebben was de dame in kwestie bezet een misverstand zeiden ze en of ik met een ander meisje wilde.
Gekozen voor een dame die ik niet kende en wat een plaatje was het.
Knap, atletisch, paar tattoos en een gekocht vooraanzicht.
Eerst douchen toen op bed ze smeerde mij en zichzelf wat in met olie en begon te glijden al snel met de kleine jongen aan de slag even wat trekken toen rubbertje erom en erop mijn god dat deed ze goed en kwam bijna, toen haar nog gebeft waarbij ik het idee had dat ze ging komen maar steeds wat terug trok zij heeft het toen wat pussy slidend afgemaakt wat ook niet tegenviel.
De hele tijd overal aan kunnen zitten en haar knappe gezicht en heerlijke figuur kunnen bewonderen.

Ik kom wel terug bij deze lekkere thaise dame
En haar naam is Phoe ?
 
Vandaag weer eens bij Nakhon aangeklopt.
Na gebeld te hebben was de dame in kwestie bezet een misverstand zeiden ze en of ik met een ander meisje wilde.
Gekozen voor een dame die ik niet kende en wat een plaatje was het.
Knap, atletisch, paar tattoos en een gekocht vooraanzicht.
Eerst douchen toen op bed ze smeerde mij en zichzelf wat in met olie en begon te glijden al snel met de kleine jongen aan de slag even wat trekken toen rubbertje erom en erop mijn god dat deed ze goed en kwam bijna, toen haar nog gebeft waarbij ik het idee had dat ze ging komen maar steeds wat terug trok zij heeft het toen wat pussy slidend afgemaakt wat ook niet tegenviel.
De hele tijd overal aan kunnen zitten en haar knappe gezicht en heerlijke figuur kunnen bewonderen.

Ik kom wel terug bij deze lekkere thaise dame
Klinkt als een goede ervaring. Je hebt echter maar 70 EU betaald voor 30 minuten massage met intiem en beffen als ik het goed begrijp??
 
Ik wil Phoe nog wel eens een uur al ga ik nooit een uur naar een Thaise salon

Serieus!!! Uiteraard persoons/budget/doel gebonden enzo, maar een uurtje is grofweg 2x zo lang voor 1.5x zoveel geld hahaha de Hollander in mij kan korter niet overwegen juist. Maar waar is waar ik geniet ook wel van het massage deel en btj hangen; 30m voelt voor mij persoonlijk beetje rushed niet super ontspannen...anyways; als ik jou was iig 1x proberen joh, als je letterlijk nooit-nooit voor een uur ben geweest!
 
Serieus!!! Uiteraard persoons/budget/doel gebonden enzo, maar een uurtje is grofweg 2x zo lang voor 1.5x zoveel geld hahaha de Hollander in mij kan korter niet overwegen juist. Maar waar is waar ik geniet ook wel van het massage deel en btj hangen; 30m voelt voor mij persoonlijk beetje rushed niet super ontspannen...anyways; als ik jou was iig 1x proberen joh, als je letterlijk nooit-nooit voor een uur ben geweest!
Ik ga altijd maar 30 minuten
 
Ik ga vaak toch wel langer, een uur, maar meestal anderhalf als het om een massage gaat. Maar vanwege mijn privesituatie ga ik niet vaak, dus als ik dan ga…
Moet zeggen dat ik bij anderhalf uur wel er vanuit ga dat het twee keer klaarkomen is en als dit dan niet gebeurt/lukt, dan ben ik een beetje teleurgesteld. Maar ik ben ook niet altijd zo assertief dat ik er om vraag bij de dames.
Maar ik vind anderhalf uur juist wel relax, een half uur vind ik zo gehaast.
 
Serieus!!! Uiteraard persoons/budget/doel gebonden enzo, maar een uurtje is grofweg 2x zo lang voor 1.5x zoveel geld hahaha de Hollander in mij kan korter niet overwegen juist. Maar waar is waar ik geniet ook wel van het massage deel en btj hangen; 30m voelt voor mij persoonlijk beetje rushed niet super ontspannen...anyways; als ik jou was iig 1x proberen joh, als je letterlijk nooit-nooit voor een uur ben geweest!
Ik ben ooit een uur bij Nok geweest dat was geld weggegooid daarna eigenlijk alleen halve uurtjes geweest steeds bij een andere dame.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
Www.nakhon.nl
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nou ik ben net terug van Phoe bij Nakhon.

Binnengekomen werd ik hartelijk onthaald door een drietal dames. Direct werd ik door Phoe naar de kleine kamer begeleid. Ik kon even douchen en op mijn buik op bed plaatsnemen.

Phoe is een wat oudere dame die er goed uitziet. Ze is normaal gebouwd en heeft een grote voorgevel en wat tattoo's. Daarnaast is ze heel spraakzaam en gewoon gezellig en relax in de omgang.

Massage begon en ik kon kiezen voor oa een harde massage. Nou dat heb ik geweten. Ik ben bijna uit elkaar getrokken. Ze werkte met haar ellebogen, liep over me heen en weet ik veel wat allemaal nog meer. Heel stevig, maar zeker wel ok, en iets wat ik nodig had.

Daarna op de rug en het teasen begon. Tussen haar grote borsten en al snel was ik op volle oorlogssterkte. Daarna nam ze mijn ballen onder handen met haar mond. Toen deed ze nog wat pussy sliding en dat
was heerlijk. Condoom erom en toen reed ze me zeer goed tot een hoogtepunt.

Daarna heeft ze mijn nek nog even onder handen genomen en mocht ik weer douchen terwijl zij vrolijk door aan het babbelen was.

Resumerend. Pfoe is een schat van een vrouw. Niet meer de jongste, en dat zie je ook wel, maar ze zorgt goed voor zichzelf. De rest was ook prima, dus als ik een keer in de buurt ben weer, dan ga ik zeker weer langs.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zondag toch weer even bij Phoe geweest.

Ontvangst was enthousiast dus vlug douchen.
Op bed begon het rustig met wat strelen en voelen en vervolgens pzc.
Toen heb ik haar gebeft waarbij ze kwam (echt) en mijn zelf meegebrachte condoom (reageerde ze nu beter op) uitgepakt en ging ze op me zitten en bereed me en duwde steeds haar borsten in mn gezicht en had graag dat ik haar tepels likte.
Ze kwam nog een keer (fake volgens mij) en ik er vlak achteraan maar ze bleef wel zitten ze genoot zichtbaar.
Toen douchen en voldaan naar huis.
 
Ik ben twee keer bij haar geweest de eerste keer goede inzet tweede keer een stuk minder en ze is wat over de datum maar gebaseerd op de inzet de 1e keer nog een 2e keer gegaan maar voor het laatst dus.
 
Ja, ik was zeer verrast met Phoe. Leuk, gezellig en goede massage. Had wel iets meer intiem verwacht, maar wie weet als ik haar opnieuw bezoek. Merk als je regelmatig bij dezelfde dame komt en meer mogelijk is.
Wanneer ben je geweest ik kreeg te horen dat ze er niet meer werkte?
 
Echt zonde. Vond Phoe echt een toppertje. Nu is er alleen keuze tussen oud en versleten. Laatste 2 keer vielen me zwaar tegen. Iemand nog een goede tip voor een salon in Rotterdam waar wel aantrekkelijke dames zijn? Leeftijd maakt me eigenlijk niet eens zoveel uit. Oudere dame kan ook aantrekkelijk zijn.
 
Tijdens mijn laatste bezoek aan haar zei ze dat ik voor een volgende afspraak moest vragen naar Sarah omdat er nog een Phoe was komen werken. Toen ik belde was ze er niet meer.
Weet iemand waar deze dame is?
De andere dames willen er uiteraard niets over kwijt.
 
Ze werkt nu bij busara in Hazerswoude onder de naam Sara.
Ik had een afspraak bij haar gemaakt en weet zeker dat ze mij herkende maar wilde dat aan de bar niet laten blijken.

Tijdje terug langs geweest, helaas was 'Sara' daar ook al niet meer werkzaam. Verder niet veel soeps bij busara mi. Prettige massage gehad maar niet voor herhaling vatbaar. Ben benieuwd of iemand weet waar Phoe nu zit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan