Wat leuk! Dat is doorgaans ook mijn aanpak.
Toen ik dit van je las ben ik meteen onder de douche gesprongen, heb schoon goed aangedaan en ben op pad gegaan.
De eigenaar bleek een wat oudere man te zijn, van mijn leeftijd. Vriendelijke nuchtere vent. Ik had een dame verwacht zoals bij Salon Bali.
Er was kennelijk één dame vrij, een aardige kleine een beetje mollige vrouw die onder aan de trap haar schoenen of muiltjes uit deed. Ik vroeg of ik ook mijn schoenen uit zou doen want ik zag ook een grote maat herenschoenen op de trap staan maar dat hoefde niet.
Ik was zoals altijd heel beleefd, zo van dankuwel mevrouw, ja graag mevrouw, alstublieft mevrouw en dat vond ze buitengewoon grappig. Ze zei vrolijk daar is de douche meneer alstublieft meneer, iets drinken meneer?
Toen ze met een glas water terug kwam gaf ik haar €50 extra. Eerst was ze even geschrokken want ze dacht dat ik dan van alles extra wilde en ze legde uit dat dingen als intiem niet mogelijk waren. Ik zei er hoeft helemaal niks mevrouw, het is gewoon goed, gezellig!
Daar moest ze erg om lachen en ze deed verwoede pogingen geld terug te geven maar daar ging ik niet in mee. We gingen erom stoeien maar ik had niks aan dus ze kon het geld ook nergens in stoppen.
Het eerste kwartier werd zo hoe dan ook verrukkelijk (ik laat wat details weg nu).
Ik wilde daarna opstappen zodat ze eerder klaar was met het werk maar daar kwam niks van in. Ik mocht nog rustig op mijn buik gaan liggen en ze heeft me (terwijl ze mee zong met een Thais muziekje dat ze op had gezet) met nog meer baby-olie stevig gemasseerd van voeten tot in mijn nek.
Af en toe schoot ze weer in de lach en begonnen we weer van goedenavond mevrouw, goedenavond meneer. Heel melig maar op dat moment genoeg om allebei in een deuk te liggen.
Toen ik me had aangekleed wilde ze toch minstens €20 teruggeven maar daar kwam wat mij betreft niks van in. Ik zei U mag het ook aan een ander weggeven mevrouw maar daar wilde ze dan weer niks van horen, dat leek haar een heel mal idee ;-)
Vrolijk gedag gezegd en met big smile weer met de auto naar huis gereden.