Recensie Pietra, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
366
06/07/21
4.195
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/pietra-la-belle-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag voor de 2e keer deze Italo-Brazilaanse MILF bezocht in Brussel. Vorige keer was geleden van oktober vorig jaar, maar ze kende me nog. Had ze toen bezocht nadat ik op het andere forum veel positiefs over haar had gelezen en dat is inderdaad allemaal 1000% waar. Wat een topwijf!!! (en dat bedoel ik met hééél veel respect en appreciatie) Of beter gezegd: wat een zalige, pracht van een dame! :giggle: Al van bij binnenkomst begint ze uitgebreid te tongzoenen, alsof je haar lief bent dat ze een paar maand niet gezien heeft.
Meteen viel ook wel op dat ze nu een veel kleinere boezem heeft dan destijds. Dit was een dame met een paar serieus volle, natuurlijk borsten, maar blijkbaar had ze wat knobbeltjes ontdekt en hoewel (voorlopig?) niet kwaadaardig wou ze toch geen risico nemen, gezien het ook in haar familie zat. Ze heeft blijkbaar 1kg/borst minder nu en wat rest is denk ik een B-cup (en serieuze littekens). Maar dat heeft niets verminderd aan haar spontaniteit, hartelijkheid, goedlachsheid en vooral haar seksdrive! En ze heeft nog altijd een "killer-lijf"!
De 2 keer dat ik nu bij haar ben geweest hebben we telkens een uurtje samen doorgebracht en daarbij elkaar serieus afgemat. Er is van alles gepasseerd: heel veel DFK, deepthroaten, rimmen, beffen, vingeren, verscheidene standjes op of naast het bed, verschillende orgasmes ...
Ik kan echt niet anders zeggen dan: TOP!

Ze ontvangt in een heel mooi, modern appartement in de buurt van het legermuseum, maar gezien haar populariteit moet je wel ruim op voorhand afspreken, zeg maar enkele dagen (dus niet in een geile bui een half uurtje op voorhand).
Je kan er trouwens ook een goeie babbel mee doen, want ze spreekt zeer goed Engels.

En ze heeft ook nog een zus blijkbaar die sinds kort ook in de business is gestapt: https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/francesca-new-in-brussels.html
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/pietra-la-belle-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog eens een bezoekje gebracht aan deze zalige dame. Het was weer alsof we 2 geliefden waren die elkaar lang niet gezien hebben: de passie en hartstocht waren intens (ik word al weer opgewonden gewoon door dit te schrijven!). De chemie tussen ons is ongelooflijk!
Heb haar in dat uurtje weer meerdere keren tot een orgasme gekregen, waarbij ik ook haar lichaamsvocht heb mogen proeven: zalig! 😁 (en neen, ik bedoel daarmee niet haar zweet of urine 😉)

En gedurende heel het uur was ze ook zowat constant aan het glimlachen. Ja, ze doet dit ėcht met plezier, overgave en héél veel kunde. Topper!
 
Na het lezen van bovenstaande positieve reacties, wou ik deze dame ook eens aan de levende lijve ondervinden. Is inderdaad een mooie dame, mooi snoetje en lichaam. Wel serieus litteken met haar borstingreep, maar is niet storend blijft mooie aantrekkelijke vrouw, zeer vriendelijk. Na het regelen van de financiekes, vloog ze er direct in, amai liet er geen gras over groeien echt het betere GFE. Alles wat ik zoek in een afspraak kwam aan bot tongzoenen, beffen verschillende standjes. Wow een gans uurtje sex met een kleine rustpauze tussen de twee rondes. ze heeft me twee keer intens laten genieten op dat uur tijd. Lang geleden dat een dame mij zo nog eens heeft afgepeigerd, dacht dat dergelijke dames er niet meer waren te vinden na de vele teleurstellingen de laatste tijd. Zij zal me zeker nog vaker terugzien. Prijs is wel gestegen vraagt nu 170 voor een uur.
 
Nu ze terug is uit vakantie in Italië (waar ze héél sexy tanlines heeft aan overgehouden) ook nog eens een bezoekje gebracht aan deze topper voor alweer een geweldig geslaagd uurtje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/pietra-la-belle-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren alweer een zeer stomende sessie van een uurtje beleefd met deze schone.
Wat kan ik nog zeggen zonder in herhaling te vallen?? 🤔 De match tussen ons is er echt wel één die vonken geeft. "You're killing me!" hijgt ze telkens nadat we een tijd aan de gang zijn en nadien ligt ze er uitgeteld bij 😁. Ja, de geïnvesteerde energie is van beide kanten enorm. Sorry voor wie nog nà mij komt 😬
Nadien ben 'k ook wel uitgeput, maar toch ook op een bepaalde manier gerevitaliseerd. Maar moesten we dit dagelijks kunnen doen zijn we misschien écht wel dood na 1 maand of zo 😂
 
Nog een bezoekje gebracht aan deze knappe verschijning. Eigenlijk zou ze beter Venus of Aphrodite heten, want het is echt een godin van de liefde! 😍❤️
 
ik heb wel haar nummer maar kan ze helaas niet bereiken........spijtig. (of is het ook een ander gsm nummer?)
Nee, zelfde nummer nog. Reactie laat soms wel even op zich wachten.
Maar zij kiest natuurlijk ook zelf of en op wie ze al of niet reageert...dus daar hebben we als klant geen vat op. 😶
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/pietra-l-belle.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ook bij deze dame geweest. Waw, wat een topper. Reeds bij het binnenkomen wordt ik lekker welkom gezoend. Dan even afrekenen en krijg ik geen tijd om me uit te kleden. Dit is echt lekker!
Een heel uur weten we elkaar te verwennen. Alles wat hierboven beschreven werd moet ik beamen. En deze dame is dan nog eens puur natuur. Uiteindelijk praten we wel nog wat na, waarbij ze me zegt dat ze teruggeeft wat ze krijgt. Alleen was ze al begonnen nog voor ik de kans had haar onder handen te nemen.
Dit wordt sowieso herhaald, geen twijfel mogelijk.
 
Vrijdag voor de 2e keer deze Italo-Brazilaanse MILF bezocht in Brussel. Vorige keer was geleden van oktober vorig jaar, maar ze kende me nog. Had ze toen bezocht nadat ik op het andere forum veel positiefs over haar had gelezen en dat is inderdaad allemaal 1000% waar. Wat een topwijf!!! (en dat bedoel ik met hééél veel respect en appreciatie) Of beter gezegd: wat een zalige, pracht van een dame! :giggle: Al van bij binnenkomst begint ze uitgebreid te tongzoenen, alsof je haar lief bent dat ze een paar maand niet gezien heeft.
Meteen viel ook wel op dat ze nu een veel kleinere boezem heeft dan destijds. Dit was een dame met een paar serieus volle, natuurlijk borsten, maar blijkbaar had ze wat knobbeltjes ontdekt en hoewel (voorlopig?) niet kwaadaardig wou ze toch geen risico nemen, gezien het ook in haar familie zat. Ze heeft blijkbaar 1kg/borst minder nu en wat rest is denk ik een B-cup (en serieuze littekens). Maar dat heeft niets verminderd aan haar spontaniteit, hartelijkheid, goedlachsheid en vooral haar seksdrive! En ze heeft nog altijd een "killer-lijf"!
De 2 keer dat ik nu bij haar ben geweest hebben we telkens een uurtje samen doorgebracht en daarbij elkaar serieus afgemat. Er is van alles gepasseerd: heel veel DFK, deepthroaten, rimmen, beffen, vingeren, verscheidene standjes op of naast het bed, verschillende orgasmes ...
Ik kan echt niet anders zeggen dan: TOP!

Ze ontvangt in een heel mooi, modern appartement in de buurt van het legermuseum, maar gezien haar populariteit moet je wel ruim op voorhand afspreken, zeg maar enkele dagen (dus niet in een geile bui een half uurtje op voorhand).
Je kan er trouwens ook een goeie babbel mee doen, want ze spreekt zeer goed Engels.

En ze heeft ook nog een zus blijkbaar die sinds kort ook in de business is gestapt: https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/francesca-new-in-brussels.html
Iemand die zus ook al ervaren? Of doen ze trio?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan