Pijpdate met ring-gag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi allen,

Ik ben op zoek naar een dame waar ik lekker gepijpt kan worden terwijl zij een ring/O-gag in heeft.

Heeft iemand tips op dit gebied?

Alvast bedankt!
Dit is een hele specifieke wens. Ik denk dat er weinig dames dit zo specifiek zullen vermelden. Waarom kies je niet een leuke dame uit en leg je het voor?
 
Ik denk dat je het beste zelf zo'n ding aan kan schaffen en het dan voor moet voorleggen aan een dame die bedreven is in deepthroat. Dan zit je in de meest kansrijke hoek
 
Tijdje geleden nog gebruikt bij Yulia tijdens een hotel date....kwijl uit haar mondhoeken...echt megageil! Als beloning mijn warme pap rechtstreeks in dr keel gedoneerd....met de gag in kon ze helaas geen dankjewel zeggen....
 
Tijdje geleden nog gebruikt bij Yulia tijdens een hotel date....kwijl uit haar mondhoeken...echt megageil! Als beloning mijn warme pap rechtstreeks in dr keel gedoneerd....met de gag in kon ze helaas geen dankjewel zeggen....
Dat vind ik ook super geil, als ze helemaal kwijlt over mijn lul. Hoe natter hoe liever.
 
Tijdje geleden nog gebruikt bij Yulia tijdens een hotel date....kwijl uit haar mondhoeken...echt megageil! Als beloning mijn warme pap rechtstreeks in dr keel gedoneerd....met de gag in kon ze helaas geen dankjewel zeggen....
Zal wel weer een van de vele fantasie verhalen zijn van onze GuntherF. Het forum staat er inmiddels vol mee
 
Belachelijke reactie zonder onderbouwing van iemand die welgeteld 3 berichten heeft.

Ik ken hem niet maar heb wel eens een filmpje van 1 van zijn dates gezien en die loog er niet om.
Valt best mee hoor. Kijk maar eens rond op dit forum. Ik ben niet de enige die dit idee heeft…

Maar in dit geval toch simpel door hem zelf te ontzenuwen. Vertel wat meer over welke Yulia en hoe wie wat waar.

@GuntherF , schrijf een mooie recensie over jouw date met deze Yulia en vele forumleden weer blij
 
Tijdje geleden nog gebruikt bij Yulia tijdens een hotel date....kwijl uit haar mondhoeken...echt megageil! Als beloning mijn warme pap rechtstreeks in dr keel gedoneerd....met de gag in kon ze helaas geen dankjewel zeggen....
Heb je nog een update voor ons Gunther. Ben nog steeds erg benieuwd welke Yulia het is of wil je haar voor jezelf houden
 
Terug
Bovenaan Onderaan