Pijpen met of zonder condoom, en wat daar bij komt kijken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Buiten dat.. er kleven ook gezondheidsrisico's aan vast.
Als je het slikt wel in bijna zeer zeldzame omstandigheden, voor het grootste deel zijn de componenten waaruit sperma bestaat veilig om te slikken. Ingeslikt sperma wordt op dezelfde manier verteerd als voedsel. De meeste dames die cim aanbieden, slikken het niet. Dus dan zijn er nog minder gezondheidsrisico's.
 
Had laatst chlamydia opgelopen.
Eigenlijk wel 100 % zeker tijdens een gangbang.
Die was pzc en nmc of nzc, al naar gelang de mannen wilden.
Ik doe altijd nmc en pzc bij gangbangs, tenzij de dame per sé ook pmc wil.

Kreeg irritatie en jeuk aan mijn plasbuis na 2 a 3 weken.
Dacht eerst aan een blaasontsteking en ben er nog een 2 weken mee door blijven lopen.
Daarna laten testen bij de huisarts op alle soa's (behalve hiv) en 's avonds lagen de anti-biotica tegen chlamiydia al klaar voor me.
2 Pillen (azitromycine) in 1x wegslikken, daarna 5 - 7 dagen onthouding van sex.

Nog een tijdje last gehad van ontregelde darmen, moest 4 à 5 keer per dag voor de stoelgang.

Terugredenerend en in overleg met mijn 2 vaste bedpartners waar ik in die afglopen 4-6 weken sex mee heb gehad kwam ik uit bij de gangbang.
Ondanks dat ik alleen nmc gedaan heb en pzc blijkbaar laag risico is heb ik het wel daar opgelopen. Op een gegeven moment kwamen de mannen klaar in de mond en op het gezicht van de dame. Ze spoelde haar mond wel na elke ejaculatie met water en daarna kwam ik in haar mond klaar. Dat slikte ze mooi door. En spoelde haar mond voor de volgende.
Ik denk dat er misschien 2 scenario's zijn geweest.
1) Ofwel ze had al chlamydia of
2) er is toch via één van de mannen, die voor mij klaar kwamen, de overdracht geweest, omdat haar mond toch niet goed genoeg gespoeld is geweest.

Uiteraard heb ik de dame / organisator van de gangbang op de hoogte gesteld. Ik had gezien dat er in de tussentijd één en toen binnenkort erna nog één gangbang waren met haar. Maar heb geen reactie meer gekregen. En heb daarna ook geen nieuwe advertenties meer gezien.

Overigens hadden van mijn 2 bedpartners er eentje niks (had ik 1x onbeschermde sex mee gehad in de tussentijd) en de andere (heb ik ongeveer 2 à 3 x in de week onbeschermde sex mee) had wel chlamydia gekregen en ook de symptomen (dacht ook aan blaasontsteking). Zij kreeg ook een kuur en hield ook langer last van haar darmen.
Die 2 hadden in de tussentijd geen sex meer gehad met andere mannen. Ook niet met hun eigen man.

Ow ja, voor de nieuwsgierigen onder jullie. De dames waren niet kwaad op me, want ze weten dat ik nog gangbangs bezoek en dat ik daar nmc en pzc doe. Eentje is daar zelfs al eens bij geweest om te kijken hoe zo'n gangbang er aan toe gaat. Ik ben daar erg transparant over, voor ons aller geilheid en veiligheid.
En ze weten ook beiden van elkaar en ook dat ik met beiden nzc en pzc doe. Wij drieën zijn erg close.

Sindsdien beraad ik me opnieuw over gangbangs. Ik vind het nog steeds geweldig en zéér bevredigend om te doen. Maar wil wel risico's laag houden, cq uitsluiten.

DVP's die ik normaliter tussendoor bezoek zijn altijd nmc en pmc.
De gangbangs in de clubs die ik eerder bezocht zijn altijd wel nmc en pmc.
Alleen de privé-gangbangs zijn wisselend met nmc of nzc (met optie nmc), waarbij ik altijd nmc doe. En pzc.

De overdracht van chlamydia kan alleen maar via pzc overgebracht zijn tijdens de gangbang. En de bron moet de dame of één van de andere mannen zijn geweest.

Overigens is dit mijn verhaal. Zonder verdere statistische waarde of pretenties.
 
Hoevaak heb jij sperma in je mond gehad/geslikt? Hoe vaak pijp jij mannen zonder condoom? Hoe weet jij dat het door dat komt en niet door zoenen? Een mond bevat veel meer bacteriën dan een piemel.

Serieus... moet ik dit echt uitleggen? 😳🙄

1. Minimaal 3x per week
2. Minimaal 3x per week en ALTIJD
3. CHLAMYDIA krijg je niet van zoenen.

Ben je nou blij om te weten wat ik door een of andere idioot heb opgelopen? Hierbij dan..
 
@Boxer, dank voor je openhartige en nuttige verslag. Zelf houd ik niet van gangbangs, maar als ik jou was zou ik er wat voorzichtiger mee zijn. Geen idee of je twee bedpartners het bed nog met je willen delen, maar ik zou me kunnen voorstellen dat ze ook terughoudender zullen zijn. Nu was het chlamydia, maar wat is het de volgende keer? Het lijkt me dat het je gezondheid niet waard is om die evenementen te bezoeken. Maar als je het niet kunt laten dan zou ik in het vervolg alles met condoom doen.
Maar nogmaals, fijn dat je dit hier gedeeld hebt. Hopelijk kunnen velen hiermee hun voordeel doen.
 
@Boxer, dank voor je openhartige en nuttige verslag. Zelf houd ik niet van gangbangs, maar als ik jou was zou ik er wat voorzichtiger mee zijn. Geen idee of je twee bedpartners het bed nog met je willen delen, maar ik zou me kunnen voorstellen dat ze ook terughoudender zullen zijn. Nu was het chlamydia, maar wat is het de volgende keer? Het lijkt me dat het je gezondheid niet waard is om die evenementen te bezoeken. Maar als je het niet kunt laten dan zou ik in het vervolg alles met condoom doen.
Maar nogmaals, fijn dat je dit hier gedeeld hebt. Hopelijk kunnen velen hiermee hun voordeel doen.

Dank voor je woorden Hazelnoot. Dank dat je bezorgd bent om me.
Maar gezien je betoog snap je blijkbaar toch nog niet wat ik daadwerkelijk schrijf.

Inmiddels heb ik met beide dames weer op de oude voet sex.
Waarom zouden mijn bedpartners het bed niet meer met me willen delen? Omdat we iets gehad hebben en er nu vanaf zijn? (Gelukkig)
Omdat er nu een zogenaamd en fictief verhoogd risico op herhaling is? (statistisch nee)
Omdat ik me schuldig moet voelen? (Doe ik niet, want ben transparant)

Als je alle (en ook dat is relatief) risico's wilt uitsluiten moet je als een kluizenaar gaan leven.
Hoe voorzichtig je ook bent, er kan altijd iets gebeuren. En dat betekent ook niet dat een gangbang of pzc per definitie niet goed is.
Ik noem dat pech.

Ik wandel op regelmatige basis al ruim 20 jaar (nmc en pmc).
En al ruim 2 jaar bezoek ik maandelijks gangbangs (nmc en pzc/pmc).
En al 11 jaar heb ik vaste minnaressen (nzc en pzc).
We realiseren ons de risico's. We denken ook dat we pech hebben gehad. En van de andere kant ook geluk hebben gehad.

Mijn bezoeken aan DVP's zijn nog altijd de meest veilige bezoeken geweest.
Mijn omgang met de (getrouwde) minnaressen is de meest onveilige, maar ook meest bevredigende (op een bepaalde manier) manier.
En ik ga me nu opnieuw beraden op pzc tijdens de gangbangs. Want minnaressen gaan vóór het pijpgemak en -genot tijdens een gangbang.

Dit was de eerste en hopelijk ook de laatste soa. Maar dat weet je nooit zeker, tenzij je kluizenaar wordt zonder contact met anderen of op minimaal 1,5 à 2 meter afstand.
 
@Boxer. Zelf houd ik niet van gangbangs, maar als ik jou was zou ik er wat voorzichtiger mee zijn.
Ik denk eerder dat je moet uitkijken met nzc aanbod. in dat circuit komen logischerwijs de meeste soa's voor.
Zodra een klant vraagt om nzc weet ik al dat ik er niet naartoe ga. Ook al wil hij ook best met condoom, ik weet dat hij bij dvp komt die zonder aanbieden. Dus ook een grotere kans op een soa voor mij.
@Boxer
 
@Hazelnoot

Ik heb JAREN gangbangs gedaan, incl pzc en cim. . En bij 1 op 1 loop ik pas 1x iets op.. in minimaal 15 jaar.
Dus maak je niet zo druk 😉
Ik maak me zeker niet druk, Joke. En fijn om te lezen dat je er zo ongeschonden af bent gekomen in zo'n lange tijd. Misschien heb je ook wel veel geluk gehad. In het aidstijdperk zul je vast wel voorzichtiger zijn geweest. 😜


@Boxer
, het is prima dat je doet wat je wilt doen. Je gaat er gemakkelijk mee om en hebt geen moeite met de risico's. Het is maar hoe je erin staat en hoe je ermee omgaat. Je vriendinnen zijn ook makkelijk blijkbaar, het lijkt me geweldig om een paar van die minnaressen te hebben. In mijn omgeving ligt dat toch wat moeilijker. Maar de toenemende preutsheid in het land in vergelijking met de vorige eeuw zie ik ook met afschuw aan. Sexuele vrijheid juich ik volledig toe, maar liefst wel veilig. In de vorige eeuw ben ik een paar keer naar parenclubs geweest en daar ging ook veel zonder condoom. Tegenwoordig houd ik het gewoon bij de leukste dames in een paar privéhuizen. Maar ik wens je veel plezier en genot bij de gangbangs en je minnaressen.🤪
 
Laatst bewerkt:
Wat zou de kans op overdracht Chlamydia zijn bij PZC zonder deepthroat?

Sinds mijn ervaring vorig jaar (Chlamydia van PZC + Deepthroat) ben ik nog al panisch en Hypochondrisch op dat vlak...
Heb me 2 weken en half geleden onbeschermde PZC gehad zonder deepthroat en denk dat ik wat voel (wel geen afscheiding).
Hoe dan ook blijf ik last hebben van lichte irritatie sinds die infectie, ook al is ze weg (getest). Ben niet zeker of dat blijvend is, of gewoon tussen mijn oren zit...
 
Wat zou de kans op overdracht Chlamydia zijn bij PZC zonder deepthroat?

Ben ik ook benieuwd naar.
Ik laat nooit deepthroat doen. Maar hoe groot is dan de kans nog?

is, of gewoon tussen mijn oren zit...

Dat iets heel overtuigend kan zijn, tussen je oren, daar ben ik zeker van. Heb nooit wat opgelopen en doe het meeste veilig maar ben er soms wel teveel mee bezig in mijn hoofd waardoor ik van alles "voel".
 
Wat zou de kans op overdracht Chlamydia zijn bij PZC zonder deepthroat?

Sinds mijn ervaring vorig jaar (Chlamydia van PZC + Deepthroat) ben ik nog al panisch en Hypochondrisch op dat vlak...
Heb me 2 weken en half geleden onbeschermde PZC gehad zonder deepthroat en denk dat ik wat voel (wel geen afscheiding).
Hoe dan ook blijf ik last hebben van lichte irritatie sinds die infectie, ook al is ze weg (getest). Ben niet zeker of dat blijvend is, of gewoon tussen mijn oren zit...
Voor chlamydia hoef je je niet zo ongerust te maken. De kans om chlamydia op te lopen via orale seks is erg klein. De meeste chlamydia-infecties gaan ook vanzelf over. Als je geen klachten hebt, is het niet nodig om te testen op chlamydia en zelfs niet nodig om te behandelen als je al positief zou zijn.

Gonorroe is wel een risico. Deze is ook besmettelijker en geeft vaker klachten. Gonorroe is (nog) goed te behandelen. Wil je geen risico lopen, dan is het gebruik van een condoom ook bij orale seks beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan