Pijpen met of zonder condoom, en wat daar bij komt kijken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Soms is het ook gewoon een kleine ontsteking. Kan ook wat afscheiding en irritatie geven.
Awel ik vermoed dat ik dat iedere keer krijg als ik mij laat pzc 2 weken geleden nog bij een dpv geweest kort laten pijpen en dan geneukt met condoom en heb weer hetzelfde gevoel als toen in april constant plasgevoel en een beurs gevoel in de eikel voor mij geen pzc meer hoor!
 
Awel ik vermoed dat ik dat iedere keer krijg als ik mij laat pzc 2 weken geleden nog bij een dpv geweest kort laten pijpen en dan geneukt met condoom en heb weer hetzelfde gevoel als toen in april constant plasgevoel en een beurs gevoel in de eikel voor mij geen pzc meer hoor!
Als het exact hetzelfde is als de vorige keren en je weet dat er toen geen soa was, dan kun je het aanzien. Anders moet je toch ook denken aan een soa.

Ah, ik lees dat je al hebt laten testen. 👍🏻

Op dit moment komt er meer gonnoroe voor en dat is gemakkelijk oraal overdraagbaar.
 
Heren, DVP,

Ik twijfel over pzc of pmc. Ik lees vaak dat de kans erg klein is, maar met deeptroath groter.

Heeft iemand een bron over hoe groot statisch de kans op een soa is op deze manier?

Ik vraag me af of dit verwaarloosbaar is, maar ik wil geen levenslange druiper van een antibiotica resistente soa

Ik kom in andere topics de specifieke vraag over statistische kans niet vinden. Eigen ervaring is toch niet echt objectief?
 
Ik snap jullie reactie over wil je geen risico dan niet doen, maar ik vroeg me af of er ook statistische data beschikbaar is van het aantal soa besmettingen door orale seks en de kansen hiervan.
 

Misschien moet iedereen eens vaker Google ( of de huisarts ) raadplegen ipv op een forum waar men dit niet weet 😉

En dit ook handig om te lezen:

 

Misschien moet iedereen eens vaker Google ( of de huisarts ) raadplegen ipv op een forum waar men dit niet weet 😉

En dit ook handig om te lezen:


Misschien heb ik wel gegoogled maar niet gevonden wat ik zocht waarop ik om hulp vroeg?

Kan ook gewoon he! Bedankt voor de informatie;-)
 
Zeg meneer Vertongen.. niet iedereen doet pzc voor extra centen hoor. Ik heb helaas de pech dat er blaren in mijn mond komen v latex sabbelen.. dus moet eigenlijk extra vragen voor pmc ?
Want na 1x kan ik er mee stoppen na ong. een half uur.
Overigens latex sabbelen is nou niet echt iets wat fijn voelt en proeft in je mond ?
Er zijn ook latex vrije condooms
 
Er zijn ook latex vrije condooms

Joh!

Dat zijn martelwerktuigen. De gemiddelde blanke Nederlander heeft een vrij dik geslachtsdeel.. dus die dingen knellen mega! Gelukkig wil 99% het liefste zonder condoom een mondeling verhoor, die ene procent neemt ze maar zelf mee of komt niet langs.
Vrij simpele oplossing... 🙂
 
Joh!

Dat zijn martelwerktuigen. De gemiddelde blanke Nederlander heeft een vrij dik geslachtsdeel.. dus die dingen knellen mega! Gelukkig wil 99% het liefste zonder condoom een mondeling verhoor, die ene procent neemt ze maar zelf mee of komt niet langs.
Vrij simpele oplossing... 🙂
Ik heb een latex allergie ik ervaar dat gelukkig niet zo. Skyn is een goed merk voor latex vrije condooms. Is tot nu toe het enige merk met latex vrije condooms dat ik ben tegen gekomen dat ook grotere maten verkoopt. Als ik jou was zou ik ze halen voor als je mensen tegen komt waarbij je zeker niet zonder condoom wilt pijpen. Gewoon om zeker te zijn!
 
Ik zal er over denken... heb nu al 4 soorten die volgend jaar of het jaar daarop over de datum gaan 😁

En die niet- Latex condooms zijn niet echt goedkope dingen.
Ja dan is het verstandig die eerst op te maken inderdaad! Ja, dat ben ik met je eens. En ze ruiken ook heel anders. Heel vervelend. Zodra het in contact komt met lichaamsvocht of glijmiddel ruik je dat heel sterk, echt jammer. Hopelijk komen ze een keer met een beter en goedkoper alternatief.

Heb jij niet ook een allergie als je blaren ervan krijgt? Of heb je verder geen last alleen met pijpen? Als ik vragen mag!♥️
Ik zal er over denken... heb nu al 4 soorten die volgend jaar of het jaar daarop over de datum gaan 😁

En die niet- Latex condooms zijn niet echt goedkope dingen.
En vergeet niet dat je condooms bij de belasting kan opgeven ook. Scheelt toch weer iets
 
Over PZC heb ik me nooit druk gemaakt. Wel over NZC dat doe ik niet.
Volgens mij is de kans super klein alleen met PZC. Maar 100% risico vrij is het ook niet.
Idem hier. Ik laat me al 25 jaar zonder condoom pijpen. Maar ik laat me wel minimaal een keer per jaar testen op SOA's. En er is werkelijk nog nooit wat aan de hand geweest.
>>>Tip: op 26 juni kunt u zich GRATIS laten testen in de Geleenstraat in Den Haag<<
 
Voor mij maakt dat niet uit Pijpt met condoom of zonder maar ik zou nooit klaar komen in de mond bij dvp
Ik vind het super geil om in de mond klaar te komem bij een dvp, het maakt me nog geiler als ze door blijft pijpen nadat ik in haar mond ben klaar gekomen.
Iedereen zijn eigen keuzes ik kom liever niet klaar in de mond van dvp als ik dat voel dan zeg ik dat tegen dvp ik vind dat de persoonlijke
 
Hoi Joke wanneer komt die Chica La Roxxx nou weer terug en waar zit ze nu exact? 😘

Ga er maar vanuit dat je die niet meer ziet. Die zit met kindjes tegenwoordig.

En waar ze woont.. 🤷‍♀️ geen idee. Spreek haar al jaren niet meer.
Iedereen zijn eigen keuzes ik kom liever niet klaar in de mond van dvp als ik dat voel dan zeg ik dat tegen dvp ik vind dat de persoonlijke

En als ze dat nou niet erg vind?
Zelf vind ik daar niet persoonlijks aan, gepassioneerd zoenen weer wel ( bedoel ik niet dat ranzige gekwijl met een tong tegen je huig ).
 
Ga er maar vanuit dat je die niet meer ziet. Die zit met kindjes tegenwoordig.

En waar ze woont.. 🤷‍♀️ geen idee. Spreek haar al jaren niet meer.


En als ze dat nou niet erg vind?
Zelf vind ik daar niet persoonlijks aan, gepassioneerd zoenen weer wel ( bedoel ik niet dat ranzige gekwijl met een tong tegen je huig ).
Das voor iedereen anders maar zoenen is dan ook niet persoonlijk want in veel films zoenen ze ook
 
Terug
Bovenaan Onderaan