Pik controle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik geef die dames groot gelijk dat ze de pielemuis goed controleren, ook als alles vervolgens met condoom gebeurt. En volgens mij zijn wratten dusdanig besmettelijk dat ze makkelijk langs het condoom 'kruipen' (bij wijze van spreken).
Of dat nu met een zaklamp moet weet ik niet.

Anderzijds zijn er ook dames die hygiene kunnen misbruiken om inderdaad de tijd te rekken, maar dat blijkt dan ook wel uit andere dingen. Sommige dames gaan gewoon methodisch te werk, daar is helemaal niks mis mee, sterker nog, dat is misschien wel gewoon verstandig. Als een dame zonder wasje of wat ook zegt: kom er maar bij liggen dan vind ik dat toch een beetje dubieus.
 
Besten,

Ter info.
Genitale wratjes zijn vervelend, lastig, irritant, maar onschuldig.
Het is geen ernstige soa.
Zo'n beetje iedereen loopt het virus op en raakt het weer kwijt en loopt het weer. Enzovoort.
De meerderheid van de mensen krijgt nooit wratjes.
Als je ze wel krijgt is het botte pech hebben. Het zegt niets over je seksualiteit, je beroep, hoe je seks hebt en met wie.
Het zegt iets over je genetische make-up. De één is meer in staat om het virus te onderdrukken dan de ander.

Vriendelijke groet,
piet soaaids
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan