WHEM Piroz/Shirina, Rotterdam (cardate)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
"Ik doe dit puur voor genot. Geld is BIJZAAK. " staat in haar advertentie.
Maar 100 euro voor een vluggertje, 250 voor een uur en een toeslag voor PZC spreekt dat toch wat tegen.
Ik heb geen ervaring met deze dame, maar ik denk dat er wel dames zijn die je voor minder net zo laten genieten.
Het is uiteraard aan jou of je zoveel wilt uitgeven voor een cardate.
 
Ik ben wel benieuwd of ze "echt" is.
Iemand ervaring mee? Foto's zijn bijna te lekker om waar te zijn, maar zijn er mensen ook echt langs geweest bij haar?
 
Foto's zijn echt. Hele knappe maar vooral lekkere dame die doet wat zij beloofd in haar advertenties!

Had wel met haar afgesproken voor de eerste grote prijsstijging, sterker nog.. zij was de eerste vrouw waarmee ik ooit heb afgesproken. En ze was heel lief voor mij ( omdat ik het verteld had). Echt een lekkerding en kijk er met fijne gedachten op terug.

Aanrader 10/10, al heb ik haar al ruim 2 jaar niet meer gezien. Een echte pro met passie !
 
Foto's zijn echt. Hele knappe maar vooral lekkere dame die doet wat zij beloofd in haar advertenties!

Had wel met haar afgesproken voor de eerste grote prijsstijging, sterker nog.. zij was de eerste vrouw waarmee ik ooit heb afgesproken. En ze was heel lief voor mij ( omdat ik het verteld had). Echt een lekkerding en kijk er met fijne gedachten op terug.

Aanrader 10/10, al heb ik haar al ruim 2 jaar niet meer gezien. Een echte pro met passie !
Klinkt erg goed!
Had je een cardate?
 
LOL een cardate voor 250,- terwijl geld bijzaak is; wat een waanzin joh moet echt niet gekker worden!!
Of is het soms het idee dat er mannen zijn die dit prefereren over ouderwets op bed neuken like een soort fetish of juist angst voor woningen ofzo??
 
Mooie lieve dame en ze kan heel goed pijpen. Zeker niet fake, foto's komen helemaal overeen