WHEM Piroz/Shirina, Rotterdam (cardate)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
"Ik doe dit puur voor genot. Geld is BIJZAAK. " staat in haar advertentie.
Maar 100 euro voor een vluggertje, 250 voor een uur en een toeslag voor PZC spreekt dat toch wat tegen.
Ik heb geen ervaring met deze dame, maar ik denk dat er wel dames zijn die je voor minder net zo laten genieten.
Het is uiteraard aan jou of je zoveel wilt uitgeven voor een cardate.
 
Ik ben wel benieuwd of ze "echt" is.
Iemand ervaring mee? Foto's zijn bijna te lekker om waar te zijn, maar zijn er mensen ook echt langs geweest bij haar?
 
Foto's zijn echt. Hele knappe maar vooral lekkere dame die doet wat zij beloofd in haar advertenties!

Had wel met haar afgesproken voor de eerste grote prijsstijging, sterker nog.. zij was de eerste vrouw waarmee ik ooit heb afgesproken. En ze was heel lief voor mij ( omdat ik het verteld had). Echt een lekkerding en kijk er met fijne gedachten op terug.

Aanrader 10/10, al heb ik haar al ruim 2 jaar niet meer gezien. Een echte pro met passie !
 
Foto's zijn echt. Hele knappe maar vooral lekkere dame die doet wat zij beloofd in haar advertenties!

Had wel met haar afgesproken voor de eerste grote prijsstijging, sterker nog.. zij was de eerste vrouw waarmee ik ooit heb afgesproken. En ze was heel lief voor mij ( omdat ik het verteld had). Echt een lekkerding en kijk er met fijne gedachten op terug.

Aanrader 10/10, al heb ik haar al ruim 2 jaar niet meer gezien. Een echte pro met passie !
Klinkt erg goed!
Had je een cardate?
 
LOL een cardate voor 250,- terwijl geld bijzaak is; wat een waanzin joh moet echt niet gekker worden!!
Of is het soms het idee dat er mannen zijn die dit prefereren over ouderwets op bed neuken like een soort fetish of juist angst voor woningen ofzo??
 
Mooie lieve dame en ze kan heel goed pijpen. Zeker niet fake, foto's komen helemaal overeen
Prijzen zeker duur maar ben nog nooit zo goedgepijpt. Al 4 keer geweest bij haar
 
Dus jullie betalen €180 voor een half uurtje of €280 voor een uur in een auto?
Ik heb het gezegde eerder gebruikt, maar al had ze een met diamanten ingelegde 24 karaats gouden kinderkamer, dan nog zijn dit volledig belachelijke bedragen. En ja het kunnen betalen staat niet gelijk aan willen. En dat staat los van de kwaliteiten van deze dame.
 
Ik ben super strak, nog strakker dan een maagdelijk iemand. Ik kan filmpjes naar je sturen waar ik liters squirt met mijn vibrator.

Haar omschrijving bij virtual sex. Lach me dood. :ROFLMAO:
 
Nou, ik heb met haar afgesproken. Ze kan zeker goed pijpen, maar ik heb betere gehad. Seks was redelijk. Ik heb hier gelezen dat ze heel knap enzo is, valt wel mee. Het was geen slechte date, maar geen herhaling voor mij.
Thx voor de info! Deed ze ook aan zoenen? Hoe waren der tieten, zo geil als op de foto's op slim gefotografeerd?
Ik moet zeggen dat ik haar prijzen niet helemaal snap, wat heb je betaald?
 
Thx voor de info! Deed ze ook aan zoenen? Hoe waren der tieten, zo geil als op de foto's op slim gefotografeerd?
Ik moet zeggen dat ik haar prijzen niet helemaal snap, wat heb je betaald?
Nee, ik heb tenminste niet gezoend met haar, ook niet erom gevraagd, maar ik denk dat het per persoon kan verschillen of ze zoent of niet. Ze is een beetje mollig dus ik vond haar tieten niet echt geil. Ik heb 280€ voor 1 uur betaald, ze vraagt 30€ voor pzc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan