Plasseks (soft)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Doen genoeg dames, maar op bed kan niet op veel plaatsen. AvInEssen van Kuschelluder is goed en biedt een zeer omvangrijk pakket voor 200 per uur. Als plasseks het hoofddoel is kan je voor 160 terecht bij diverse andere dames. Genoeg te vinden op bordellcommunity.com en rheinforum.com, waar mijn perversere broertje e.e.a. geschreven heeft 😁

 
80% van de dames waar ik geweest ben, of gevraagd heb die doen het liever niet. (nee bah dat doe ik niet zeggen ze haha)

En ja inderdaad naar een kille badkamer, en een moeilijk klein plasje.

er zijn vast genoeg dames die er ook passie in hebben, en het met plezier doen.
Die moeten we hier met zn allen wel kunnen vinden. Door ervaringen en dames te delen
Ik denk persoonlijk niet dat 80% van de dames het niet zullen willen doen. Dat getal lijkt me overdreven groot. Maar bij veel dames hangt daar wel een extra prijskaartje aan. Anderzijds moet je bij die dames die het wél willen doen, nu ook weer niet gaan redeneren dat zij daar passie in hebben en het met plezier doen: het is gewoon een extraatje dat een bonus bij hun verdiensten oplevert. Niet meer of niet minder dan dat.

Wat wel voor sommige dames een probleem kan zijn, is het 'kunnen' plassen. Dat heeft dan niet alleen te maken met de psychologische drempel om zomaar bij de klant te durven plassen, maar vaak vooral met toevalligheden (niet veel gedronken hebben, net naar de WC geweest, zonet een andere klant van dienst geweest, de zaak niet 100% vertrouwen omdat ze nog een beetje hun 'period' hebben, enz) En natuurlijk spelen dus die voorzieningen mee: een dame die een douche ter beschikking heeft, zal al sneller instemmen dan een dame die in een vrij kleine kamer (weinig vloerruimte) noodgedwongen alles in bed zou moeten afhaspelen.
 
Soraya van soraya's palace zit er ook niets mee in om iemand te voorzien van een plasje😁 wel op voorhand aangeven dat ze genoeg kan drinken
Kun je wat meer vertellen over jouw plassex ervaring met Soraya? Kan ze veel plassen? doet ze dit ook in de mond? Op bed/grond of miet je daarvoor naar de badkamer?
 
Kun je wat meer vertellen over jouw plassex ervaring met Soraya? Kan ze veel plassen? doet ze dit ook in de mond? Op bed/grond of miet je daarvoor naar de badkamer?
Ikzelf krijg niet echt een kik ofzo van plassex maar af en toe wanneer ze dominant is met mij beveelt ze mijn mond open te doen komt ze boven mij staan en krijg ik een straaltje van haar champagne (zoals ze het zelf noemt) in mijn mond gespoten. Maar ik weet wel dat er klanten komen om helemaal onder geplast te worden of er veel van te drinken maar dat gebeurt dan in de badkamer. Dat beetje bij mij is gewoon op de kamer. Dat ze veel kan plassen ,denk het wel als ze op voorhand genoeg kan drinken.
 
Kun je wat meer vertellen over jouw plassex ervaring met Soraya? Kan ze veel plassen? doet ze dit ook in de mond? Op bed/grond of miet je daarvoor naar de badkamer?
Ik volg want Soraya haar champagne wil ik ook wel eens voelen. En mag je ook op haar plassen? Zoek ook nog dames die dit graag doen, Rachel in zaventem is momenteel al mijn beste, natste ervaring geweest, maar zou eens andere dames willen...
 
Ik volg want Soraya haar champagne wil ik ook wel eens voelen. En mag je ook op haar plassen? Zoek ook nog dames die dit graag doen, Rachel in zaventem is momenteel al mijn beste, natste ervaring geweest, maar zou eens andere dames willen...
Op haar plassen weet ik niet( denk niet) maar zij plast u met plezier onder
 
Volgens mij geen draadje gezien hierover dus ik start er zelf maar 1. Grenzen zijn er om verkend en verlegd te worden.

Waar ik naar op zoek ben:
- plasseks gevend en nemend;
- MAAR, niet de harde variant van op het gezicht/mond en het slikken (vandaar 'soft' in de titel);
- dus op het lichaam;
- het moeten leuke uitziende en enigszins slanke/normale formaat dames zijn, liefst 21 - max 35 oud, die dit als extra aanbieden.

Bij voorkeur Noord-Holland/Utrecht.

Uiteraard kan ook de 'harde' variant gedeeld worden maar mijn ervaring is dat dit altijd wat oudere en minder leuk uitziende dames zijn.

Ik ga het ook aan mijn bestaande lijstje van te bezoeken dames vragen (GK girls met name).
Joh ook dames die het niet aanbieden ,doen het meestal wel voor 50 euro extra
 
Terug
Bovenaan Onderaan