Plassen in kutje of kontje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als een man een erectie heeft kan hij niet plassen. Dat is door de natuur zo geregeld. Er zit een soort klep. Dat is vooral om te beletten dat het zaad in de blaas belandt in plaats van naar buiten te spuiten.

Dit is niet waar.
Elke man verschilt, en het is een mythe dat mannen niet kunnen plassen met een erectie. JIJ kan dat misschien niet, en een boel andere mannen ook niet. Maar ik, en vele andere mannen kunnen dat prima. Het gaat wat lastiger ja, maar het is wel degelijk mogelijk.
 
Niet echt mijn ding maar in de wereld van XXX zijn de tweeling zusjes Dellai bekend (niets is hen te gek). Ik vermeld dit omdat ik als Vlaming zijnde er hier een mooie anekdote aan verbinden kan. 4 jaar geleden duurden onze regeringsonderhandelingen 500 dagen. Reden was oponthoud door operatie doofpot , het was namelijk gelekt dat onze huidige eerste minister A Decroo getracht had een afspraak met Eveline vast te leggen (4000eur/2u). Dus Alexander hoeft zeker niet onder te doen voor Berlusconi of Trump
 
Cindy uit Duisburg is er dol op, vooral nadat haar kontje volgespoten is. Heeft niet veel remmingen. Houd zelf meer van GFE e.d., haar daarom nog niet bezocht. Condoom mag bij haar, maar ze neukt liever zonder ;-)
 
OK, Greetje heeft me eerst stijf gepijpt, voorproefje noemde ze het zelf.
Daarna zijn we op bed gaan liggen en hebben we wat getongd en haar borsten gekust, maar blijkbaar was ze iets anders van plan en trok me gewoon zo haar poes in!
Er werd niet over een condoom gesproken en ik spoot zo haar pussy vol.
Daarna heeft ze me gemasseerd met wat olie om weer wat op krachten te komen.
Ze had inmiddels een soort zeil op bed gelegd en kwam op mijn pik zitten maar doordat haar gewicht een beetje op mijn blaas drukte kwam er van plassen niks.
Dus zijn we naar de badkamer gegaan en heb ik haar staand van achter in haar pussy geplast en zogauw als de druk wat hoog was even mijn pik eruit en de plas op de grond laten vallen. GEIL!!!!!!!!

En buiten dit alles was ik aangenaam verrast wat een aardige lieve en geile vrouw Greetje is!
Dit had ik eigenlijk niet verwacht, ik weet niet waarom maar ik ga zeker nog eens langs.
Was zeeeer goed bevallen.
Is haar ontvangst ruimt schoon
En de dame zelf, hoe zit ze met de hygiene ?
 
Dit is niet waar.
Elke man verschilt, en het is een mythe dat mannen niet kunnen plassen met een erectie. JIJ kan dat misschien niet, en een boel andere mannen ook niet. Maar ik, en vele andere mannen kunnen dat prima. Het gaat wat lastiger ja, maar het is wel degelijk mogelijk.
Geleerd of aangeboren talent? Als de prostaat verwijderd is natuurlijk geen kunst aan ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan