Plassen in kutje of kontje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AH18

Wandelaar
Forumpionier
66
07/07/21
42
2
Hallo allemaal

Ja ik zal hier wel het onmogelijke vragen, maar zijn er dames die zich in hun kutje of kontje laten plassen?
Ik heb dat pas geleden gezien op lobstertube en dat lijkt mij ZOOOOOO geil om te doen!
Iemand die een dergelijke dame kent?
Ik heb het nog nooit voorbij zien komen in de betaalde sex!
Of zijn er heren die zeggen van: oh ja hoor dat doe ik wekelijks met die en die!

Laat maar horen!
 
Lijkt me zoeken naar een speld in een hooiberg. Er zijn weinig vrouwen in voor het ontvangen van een golden shower en dan nog minder die dat in hun kutje of kontje willen ontvangen.

Maar je ziet aan de reactie van @GuntherF dat met mogelijk is.
 
Oh WOW!

Ik dacht hier echt 0,0 reactie op te krijgen maar er zijn er blijkbaar toch meer die het geil vinden, HAHAHA!
Dank jullie wel allemaal!

Enne Rony80 schreef het moet niet gekker worden hier.
Tja......i know sorry.
 
Als een man een erectie heeft kan hij niet plassen. Dat is door de natuur zo geregeld. Er zit een soort klep. Dat is vooral om te beletten dat het zaad in de blaas belandt in plaats van naar buiten te spuiten.
 
Als een man een erectie heeft kan hij niet plassen. Dat is door de natuur zo geregeld. Er zit een soort klep. Dat is vooral om te beletten dat het zaad in de blaas belandt in plaats van naar buiten te spuiten.
Ik kan wel pissen met een stijve, kan alleen niet naar beneden richten (tenzij ik op m'n buik ga liggen) 😂
 
Doe ons medewandelaars een plezier en vertel ons in detail eens wat je hebt gedaan
OK, Greetje heeft me eerst stijf gepijpt, voorproefje noemde ze het zelf.
Daarna zijn we op bed gaan liggen en hebben we wat getongd en haar borsten gekust, maar blijkbaar was ze iets anders van plan en trok me gewoon zo haar poes in!
Er werd niet over een condoom gesproken en ik spoot zo haar pussy vol.
Daarna heeft ze me gemasseerd met wat olie om weer wat op krachten te komen.
Ze had inmiddels een soort zeil op bed gelegd en kwam op mijn pik zitten maar doordat haar gewicht een beetje op mijn blaas drukte kwam er van plassen niks.
Dus zijn we naar de badkamer gegaan en heb ik haar staand van achter in haar pussy geplast en zogauw als de druk wat hoog was even mijn pik eruit en de plas op de grond laten vallen. GEIL!!!!!!!!

En buiten dit alles was ik aangenaam verrast wat een aardige lieve en geile vrouw Greetje is!
Dit had ik eigenlijk niet verwacht, ik weet niet waarom maar ik ga zeker nog eens langs.
Was zeeeer goed bevallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan