Plassex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn DVP wordt niet meer geregeld ongesteld, ze is bijna 55 jaar.
Ik denk dat dit gegeven geen rol hoeft te spelen bij het uitzoeken van een geschikte DVP. Een sekswerker kan op elke leeftijd leuk plasseks aanbieden.

De meeste sekswerkers werken niet tijdens hun menstruatie. Als er al bloed in de urine zit, is de kans dat je op die manier hiv oploopt extreem klein, tenzij de urine duidelijk zichtbaar bloed bevat. Dan schrikt de sekswerker ook wel. Het is niet realistisch om te denken dat deze situatie zich vaak zal voordoen.
Ten tweede laten de meeste sekswerkers zich elke drie maanden testen. De kans dat een (vrouwelijke) sekswerker een actieve hiv-infectie heeft, is erg klein. Wat je niet hebt, kun je ook niet overdragen.

Ik denk dat plasseks geen gebruikelijke manier is om een hiv-infectie op te lopen.
 
Niet echt een ziekte, maar gewoon de volgende dag goed misselijk. Ik denk eerder een infectie opgelopen.
Zal dit even beter toelichten, de DVP's die anaal aanbieden zijn in mijn geval altijd brandschoon geweest in de anus. Enkele oude vriendinnetjes die gek zijn op anaal ook. Maar soms tijdens het vrijen met meiden die geen anaal doen, kan het soms gebeuren dat in een moment van passie, mijn tong te diep de anus ingaat. En als die dan niet schoon kun je een infectie oplopen, duurt meestal maar een dag of twee. Een beetje misselijkheid in de buik, dag twee voel ik me alweer stukken beter.
 
Vorige week in Duitsland een heerlijke en zeer opwindende goldenshower mogen beleven. Van te voren even langs gereden (bellen ging wat moeizaam) bij het prive huis in Ludwigshafen en gevraagd of Gulia een goldenshower over mij wilde doen. Ik was al eerder bij haar geweest en heb het haar vaker gevraagd maar ondanks de advertenties op nsladies deed zij het helaas niet maar deze keer wilde zij het tegen een toeslag gelukkig wel doen.

Ik ben eerst nog even wat rondgereden en heb haar ongeveer 30 min de tijd gegeven om minimaal 1 tot 1,5 liter water te drinken. Gelukkig had ik voor de "date" een uur afgesproken want ze moest toch wel heel erg haar best doen om te urineren maar uiteindelijk is het haar goed gelukt om mij helemaal onder te dompelen. Eerst heeft zij zeker 20 min met haar onderlichaam boven mijn hoofd gezeten en heb ik haar heerlijk kunnen beffen en likken. Heel even nog een andere positie geprobeerd maar al "face" zittend spoot zij ruim een liter urine over mijn gezicht en in mijn mond en als haar onderdanige pisslaaf heb ik geprobeerd zoveel mogelijk van haar "piss" op te drinken. Ik heb vervolgens zowel haar kut als kont helemaal schoon gelikt en zag dat zelfs haar enorme borsten (H cup) eveneens lekker vochtig waren geworden. De vloer was weliswaar ook goed nat maar toch heb ik het meeste over mij heen gehad en was deze goldenshower wat mij betreft zeer geslaagd (misschien wel de beste tot nu toe). Er was genoeg tijd over en dus hebben we op bed nog andere leuke dingen gedaan.

Met bovenstaande wil ik niet alleen een leuke ervaring aangeven maar vooral dat een goldenshower sowieso niet veel extra hoeft te kosten (toeslag €30) en dat (uit ervaring) veel dvp's het aanbieden, er zeker wel wat voorbereiding nodig is en dat het fijn is als de slaap of badkamer geschikt is om dit te doen (ik ben niet zo van onder de douche of in het bad).

De enige teleurstelling vorige week was dat Gulia mij na afloop vertelde dat zij er (voorlopig) mee stopt dus moet ik helaas weer op zoek naar iemand anders. Van het afscheidscadeau heb ik in ieder geval genoten !!
 
Niet echt een ziekte, maar gewoon de volgende dag goed misselijk. Ik denk eerder een infectie opgelopen.
Ik ook na een trio met twee dvp's die ik beide tijdens de hele neuksessie door had gerimd. 1 van beide deed niet aan anale seks maar wou ook maar al te graag mijn tong in haar sterretje. Misselijk,braakneigingen en toch wat gerommel in m'n buik. Duurde maar even maar was toch wel ff schrikken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan