plattegrondsplan Hazegras ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
561
06/07/21
286
15
Dag iedereen,
Weet iemand als er een plattegrondplan (of iets dergelijks bestaat) van het Hazegras in Oostende ? Zo in analogie met het plattegrondsplan van het Glazen Straatje je in Gent. Vandaag eens gewandeld in het Hazegras. Veel ramen of huizen zijn niet genummerd... (of heb ik dat verkeerd voor ?)
Bijgevolg is het - voor mij - soms moeilijk om in te schatten waar de besproken dames precies zitten.
Hartelijk dank. grt. Dorisday.

Helaas is er nooit een kaartje gemaakt. Jammer, want veel moeite kon dat niet zijn (als je de skills hebt tenminste). Het is amper 2 straten groot en via Google Earth kun je van thuis uit de ramen zien. Dus, voelt iemand zich geroepen? ;)

In de Oesterbankstraat zijn de ramen wel genummerd. (Er zat in de avondshift een knap blonde achter raam 23r, maar dat terzijde.) In de vooruitgangstraat op enkele na dan weer niet. Maar op zich kun je daar zelf nummers op plakken. Twee gevels hebben nummer 2A en 2B. Ik zou voorstellen om vanaf die gevels verder te nummeren.

Samengevat: je zal vooral de dames moeten herkennen op basis van een beschrijving en de straatnaam.

Helaas is er nooit een kaartje gemaakt. Jammer, want veel moeite kon dat niet zijn (als je de skills hebt tenminste). Het is amper 2 straten groot en via Google Earth kun je van thuis uit de ramen zien. Dus, voelt iemand zich geroepen? ;)

In de Oesterbankstraat zijn de ramen wel genummerd. (Er zat in de avondshift een knap blonde achter raam 23r, maar dat terzijde.) In de vooruitgangstraat op enkele na dan weer niet. Maar op zich kun je daar zelf nummers op plakken. Twee gevels hebben nummer 2A en 2B. Ik zou voorstellen om vanaf die gevels verder te nummeren.

Samengevat: je zal vooral de dames moeten herkennen op basis van een beschrijving en de straatnaam.
Bedankt voor de info TheCoolerKing. Grt. Dorisday.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan