WHEM Pocahontas maasmechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Knappe dame als je van Braziliaans houdt. Heb er een aantal keer mee afgesproken.
In het begin was dat supergeil, alles kon en alles mocht zonder op de klok te kijken. Maar de laatste twee keren (+- 2j geleden) was het een pak minder. Veel opties van het menu verdwenen en ze korte ook serieus de tijd in. De laatste keer stond ik buiten op iets meer dan 30 minuten, terwijl ik voor een uur had betaald. Omdat ik er zelf ook geen zin meer in had, ben ik maar vertrokken.

De reacties op het oude forum waren gelijkaardig: het ging goed of het ging minder.
Je kan er een (heel) goede ervaring mee hebben, maar ik zou het eerst proberen met een half uurtje en zien waar dat je brengt.

In de afgelopen jaren 2x geweest en 2x goed meegevallen. De meningen op hookers waren inderdaad wel heel verdeeld.

Tongzoenen, pijpen zonder en verschillende standjes met veel overtuiging en een grote glimlach. Ik vond het een leuke meid. Denk dat je wat geluk moet hebben in welke stemming ze is en of ze je zelf ook wat ziet zitten.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan