Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen idee , zal best wel, maar als je vanaf de homepage helemaal naar beneden scrollt kom je bij de Buitenland topics uitVolgende week naar Polen, Gdansk.
Iscdaar wat te doen voor wandelaars?
Ik herinner me dat ik in Sopot op de pier aangesproken werd door een tippelende dvp. Toen niet zo ver daar vandaan in een parkje belandVolgende week naar Polen, Gdansk.
Iscdaar wat te doen voor wandelaars?
Net buiten het centrum heb je rozi best aardig. Tussen Sopot en gdynia zit ook een club kan even niet meer op de naam komen maar die vond ik een stuk gemoedelijker. Elke taxi chauffeur weet waar die heen moet.
Ben jaren geleden in Gdansk geweest. Sommige van die bars hebben buiten lokmeisjes staan die je aanspreken. Eentje kwam op mij aflopen en vroeg hoe laat het was. Ik keek achterom naar de stadhuistoren, wees naar de klok en zei kwart over 9. Aan haar gezicht te zien kon ze dat niet waarderen...Aantal jaar geleden geweest. Relatief kleine stad maar wel met een druk en knus historisch centrum (voor citytrip zeker een aanrader). Voor verder vertier minder bekend. Zijn wel een aantal stripclubs maar best oppassen dat je de juiste pakt. Er zitten oplichtingsbendes bij zoals die bij het Hilton.
Ben jaren geleden in Gdansk geweest. Sommige van die bars hebben buiten lokmeisjes staan die je aanspreken. Eentje kwam op mij aflopen en vroeg hoe laat het was. Ik keek achterom naar de stadhuistoren, wees naar de klok en zei kwart over 9. Aan haar gezicht te zien kon ze dat niet waarderen...![]()
Ze probeerde hem waarschijnlijk die bar in te lokken om hem in een uur tijd een drankrekening aan te smeren ter hoogte van een modaal weekloonZe probeerde je te versieren en jij hebt een kans verpest.![]()