Recensie Poliana, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Howie

Stamgast
277
02/11/23
312
49
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8957695-poliana
Totale kosten (in euro)
200
Ik werd naar Zeeburg gestuurd. Modern apartement. Mooi en schoon.

Poliana is het meisje van de advertentie. Mooi lief gezicht met een stoute blik. Ze is rond de 1.60. Strak lichaam. Mooie bolle, goed verholpen voorgevel. Ik zag geen litteken. Voelde goed aan. Het achterwerk is fenominaal.

Ik werd met enthousiasme ontvangen. Ze bood een cocktail aan. Smaakt naar aperol spritz.
De financien:
€160: 45 min, tz, pzc, nmc
€40: cif

Eerst wat leuk en gezellig gekletst. Ze kent wat Engels. Af en toe de vertaalapp erbij.

Ze zoende lekker met de volle lippen. De tong werd af en toe in de strijd gegooid. Mag van mij wat meer. Ik werd opgegeild door haar sensuele dans. Ik was helemaal gek door haar strelingen en kusjes op mijn lichaam. Pzc was heerlijk. Gevarieerd. Ze behandelde de ballen met veel zorg.

De kamasutra uitgevoerd: cowgirls, revers cowgirls, russisch, missionaire, zijwaards, doggy.... tussendoor gegrapt en gelachen. Ik was helemaal opgewonden door haar looks, gekreun, dirty talk en haar prachtig lichaam in verschillende standjes. Ik ben geeindigd met de cif en op de geweldige borsten.

Het voelde goed. Het was alsof je een leuke dame in de club hebt ontmoet. Goed gesprekje mee gehad met een goede vibe en daarna gezellig en vurig de sex gedreven.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
50.256
Leden
41.373
Nieuwste lid
gabi911
Terug
Bovenaan Onderaan