Recensie Polina, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hush

Vaste klant
132
09/04/25
256
20
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4715384-polina
Totale kosten (in euro)
250
Voor mij was het helaas het geld niet waard.

Positief:
Het is echt de dame van de foto's. Lengte en gewicht op de advertentie kloppen. Ze neukt lekker en ik heb nog nooit iemand gehad die mij zo snel kan laten klaarkomen met haar pijp en handjob combinatie.

Negatief:
Appartement en vooral de badkamer zijn een zooitje. Vies en nat. De dame zelf kan je een beetje ruiken (zweetlucht). Na nog geen 2 minuten pijpen wilt ze gelijk al neuken. Spreekt nauwelijks engels, maar ook in haar moedertaal komt er niet veel uit. Geen tongzoenen, kutje niet aanraken. Beffen heb ik geen aanstalten naar gemaakt, wat ik normaal heel graag doe.

Na een half uur was ik klaargekomen. Meestal stel ik dat zo lang mogelijk uit of ben ik gewoon lang bezig met het voorspel. Ook weet ik altijd wel gemakkelijk het uur vol te maken, maar dit keer ben ik maar weg gegaan. Niet omdat ze me de deur uitkeek, maar omdat er gewoon geen klik was. Met haar spelen was ook geen optie en ik kan sowieso geen 2x in een uur komen.

TLDR;
Dame van de foto's. Hygiëne kan beter. Pijpen en neuken is erg goed. Niet het soort date waar ik naar opzoek ben.

Terug
Bovenaan Onderaan