Politie bezoeken aan dames op kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcel123

Wandelaar
42
10/06/25
14
Heb al meerdere vooral Oost Europese dames gesproken die onverwacht bezoek aan huis/camping/hotel kregen van de blauwpetten die zich eerst voordeden als klant.

Vanavond een dame gesproken die schrik niet in 10dgn 3x bezoek heeft gehad op verschillende adressen door het land. Iemand ook deze verhalen gehoord?

Tja de overheid wil overal belasting op ontvangen zelfs van de dames die wat geld verdienen op kinky.nl. nog even en we moeten belasting betalen voor de lucht die we inademen of van de zonnestralen waar we van genieten.

Als u 18 jaar of ouder bent, mag u in Nederland werken als sekswerker. Dit geldt ook als u als prostituee in de prostitutiebranche wilt werken. Maar veel gemeentes hebben een minimale leeftijdsgrens van 21 jaar. Informeer daarom van tevoren bij uw gemeente. In Nederland kan de gemeente bepalen of het is toegestaan.

Zo heeft Amsterdam dit staan: "Als klant mag u alleen naar een sekswerker als die dit via een exploitatievergunning prostitutiebedrijf heeft geregeld."

Als de politie een privehuis binnen gaat dan zullen ze kijken naar of de aanwezigen sekswerkers ook in de administratie zijn terug te vinden en of die aan de exploitatievergunning voldoet.

Maar bij thuisontvangst gaat het er ook nog om of die woning daar wel voor gebruikt mag worden en dat is in Amsterdam dus eigenlijk niet tenzij. Als de DVP niets kan overleggen dat ze legaal sekswerk doet heeft de DVP toch een probleem. En de verhuurder van de woning heeft denk ik ook een probleem.

Volgens mij heb je als wandelaar alleen een probleem als er duidelijke signalen zijn van gedwongen prostitutie of misstanden.

Een zelfstandige DVP moet zich hebben ingeschreven in het Handelsregister vanwege belastingen en anders werkt ze voor iemand en staat ze daar op de loonlijst. Bij een politiebezoek wordt hier volgens mij niet naar gekeken omdat dit niet hun taak is maar die van de Belastingdienst.

Terug
Bovenaan Onderaan