Je generaliserende opmerkingen slaan nergens op. Zowel in Nederland als België lopen klootzakken rond en is er sprake van gedwongen prostitutie. Of wilde je zeggen dat Dutroux een Nederlander is?Ja ik ben een sukkelaar: ik kan niet voor mezelf opkomen
Wat zei ik nou verkeerd? Dat Nederlanders individualistisch zijn en weinig empathie hebben voor een ander? Google zelf maar het hofstede model en de vergelijking met bv de Belgen:
https://www.theculturefactor.com/country-comparison-tool?countries=belgium,netherlands
Het grootste verschil zit vooral in machtsafstand en onzekerheidsvermijding. Wij zijn veel directer en flexibeler, terwijl Belgen meer structuur en hierarchie waarderen, maar goed we zijn een vrij narcistische volk.
- Individualisme: 100/100: NL is het meest individualistisch land ter wereld terwijl de Belgen op 81 ook niet ver achter ons zijn
- Indulgence: 68 en dit betekent dat we ons zelf meer toestaan om te genieten en onze impulsen te volgen. Belgen zijn meer terughoudend.
Waarom zei ik dit? Jij kwam met een bericht dat we aan de dames moeten denken. Dat gaat je HIER niet lukken en vandaar mijn bericht waarop ik je wijs op onze cultuur. Die is nou eenmaal zo, als je empathie wil, dan moet je bij de Italianen zijn of de Arabische cultuur.
Spreek dus voor jezelf en gedraag je. Hier op de site maar ook naar dames.