Met alle respect, maar ik zit mij weleens oprecht af te vragen in welke maatschappij wij leven.
Denk je alles gehad te hebben, met grensoverschrijdend gedrag als The voice, NOS, etc. krijg je dit weer maar dan bij de politie
www.ad.nl
De laatste tijd lees je om de haverklap dit soort berichten, komt er steeds meer naar buiten. Tot hoever gaat het nog? Zit het echt in alle lagen en beroepsgroepen?
En politiek iedere keer maar geschokt wezen, of zou het daar ook gebeuren? Ik begin zo langzamerhand te geloven dat we afglijden naar een bananen republiek.
Denk je alles gehad te hebben, met grensoverschrijdend gedrag als The voice, NOS, etc. krijg je dit weer maar dan bij de politie
Politiechef (54) ‘die agente zou hebben gedwongen hem te pijpen’ vrijgesproken
Oud-politiechef Paulo de C. (54) van de politie in Haarlemmermeer is vrijgesproken van verkrachting van een onder zijn gezag staande hoofdagente in 2019. Volgens de rechtbank Midden-Nederland zijn de verklaringen van de vrouw niet bruikbaar voor het bewijs. De vrouw heeft op cruciale punten...

De laatste tijd lees je om de haverklap dit soort berichten, komt er steeds meer naar buiten. Tot hoever gaat het nog? Zit het echt in alle lagen en beroepsgroepen?
En politiek iedere keer maar geschokt wezen, of zou het daar ook gebeuren? Ik begin zo langzamerhand te geloven dat we afglijden naar een bananen republiek.