Politiechef (54) ‘die agente zou hebben gedwongen hem te pijpen’ vrijgesproken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Traveller

Stamgast
317
03/12/22
511
2
Met alle respect, maar ik zit mij weleens oprecht af te vragen in welke maatschappij wij leven.
Denk je alles gehad te hebben, met grensoverschrijdend gedrag als The voice, NOS, etc. krijg je dit weer maar dan bij de politie:oops:


De laatste tijd lees je om de haverklap dit soort berichten, komt er steeds meer naar buiten. Tot hoever gaat het nog? Zit het echt in alle lagen en beroepsgroepen?

En politiek iedere keer maar geschokt wezen, of zou het daar ook gebeuren? Ik begin zo langzamerhand te geloven dat we afglijden naar een bananen republiek.
 
Mevrouw is blijkbaar slachtoffer van beroep...
De agente had toen het gebeurde net een pittige periode achter de rug. Ze is afkomstig van een politieteam in Den Haag, waar haar situatie onhoudbaar was geworden nadat ze aan de bel had getrokken over misstanden. Toen haar identiteit als klokkenluider uitlekte, werd ze door de rest van het team weggepest.

En natuurlijk gebeurt en gebeurde het in alle lagen van de bevolking, je bent toch niet naïef?
 
De laatste tijd lees je om de haverklap dit soort berichten
Dat er vaker over geschreven wordt dan vroeger betekent niet dat het nu erger is dan destijds.

Een 'vrouwenverslinder' werd vroeger met bewondering bekeken. Heer Olivier die vermogende vrouwen oplichtte was een hele peer in de media. Kennedy die twee pleziermeisjes in het Witte huis er op na hield hoefde zich geen zorgen te maken, er werd niet over gepubliceerd zoals later wel over het beetje scharrelen met een stagiaire door Clinton.
 
Ik begin zo langzamerhand te geloven dat we afglijden naar een bananen republiek.
[/QUOTE]
Dat zijn we al lang m.b.t. de zorg. Zorgverleners die steeds meer naar de pijpen van de verzekeraars moeten dansen. Bij dementiezorg steeds meer de mantelzorgers belasten. Niet relevant dat mantelzorgers eigen gezinnen hebben, fulltime werken. Terwijl bij dementie de mantelzorg alleen maar intensiever wordt. Je woont 700 meter van een verzorgingstehuis en komt er niet in door een thuiswonend kind. Mantelzorgers die geconfronteerd worden met (uiteraard buiten hun schuld) agressieve dementerenden bellen radeloos 112 en worden bij herhaling afgescheept zonder geinformeerd re worden bij wie ze wel terecht kunnen.
Wie had gedacht dat we als Nederland een beroep zouden moeten doen op Duitse ICbedden omdat we er te weinig hebben. Weg bezuinigd omdat het geld kost als er geen patient in ligt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan