Recensie Poluder Lisa, Düren (bij Aken) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DrAragon

Vaste klant
Supporter
149
24/03/22
209
29
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
http://m.6relax.de/club/name/langbeiniges_poluder_lisa/from_a/club_25049#club_25049
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op het Rheinforum kwam ik positieve berichten over 'Poluder Lisa' tegen: ze leek me de ideale DVP: jong, mooi, slank, makkelijk in de omgang en veel extra's mogelijk. Welke extra's precies mogelijk zijn wordt nergens vermeldt (in Duitse fora of advertenties mag er geen melding gemaakt worden over - voor DVP's verboden - unsafe sex zoals CIM of PZC), maar tussen de regels door lees je dat veel mogelijk is. Op het anale vlak is haar naam weinig verhullend: Poluder (Kontslet).

Contact verliep moeiteloos via Whatsapp. Ik kon binnen half uurtje terecht. In Düren is het even lastig parkeren, maar de ontvangst is hartelijk in een net appartement dat met meerdere DVP's gedeeld wordt. Na aangegeven te hebben waar ik voor kwam (60 minuten voor standaard repertoire met als extra CIM) en de betaling geregeld te hebben werd ik op het bed neergevleid.
Daar begon het met een echte GFE kussessie waarbij ik haar steeds natter wordende kutje lekker kon vingeren en zij steeds meer richting mijn opgewonden jongeheer trok met haar mond.
Speels wisselde ze pijpen en trekken af, kuste m'n tepels en keek me regelmatig geil in de ogen. Een paar keer stond ik al op komen maar dan teasde ze me speels tot we weer verder konden.
Na een tijdje merkte ze dat ik bijna kwam en vroeg ze of ik wou ficken. Dat wou ik wel, dus pakte ze een condoom en duwde hem zo haar kutje in en bereed me als een cowgirl. Ik ben niet zo'n neukert maar dit wond me toch wel erg op. Ze deed enthousiast mee en leek het ook erg lekker te vinden.
Ik had echter weer zin in wat anders en stelde 69-en voor en daar reageerde ze heel enthousiast op.
Het 69-en werd een heerlijk geile pijp- en befpartij met veel geslobber en gekreun. Het voelde alsof zij het net zo lekker vond als ik. Ik kon me dan ook niet lang meer inhouden en blies m'n zaad in haar heerlijk zuigende mondje. Ze veegde alles op en verdween naar de badkamer om even op te frissen.

Nadat ze terugkwam hebben we de tijd nog volgemaakt met lekker keuvelen, kussen en masseren.


Herhalingsgevaar: meer dan 100%!
Dit was gewoon verschrikkelijk lekkere geile girlfriendsex met een dame die zowel lief als grenzeloos is.
 
Laatst bewerkt:
Maar hou er wel rekening mee dat als.ze je nog niet kennen ze je boeking niet als gegarandeerd zullen behandelen. Komt er iemand eerder die ook naar Lisa vraagt dan heb je kans dat je moet wachten. Het helpt dan om onderweg even een aankomstmelding te sturen (ich bin unterwegs und bin in 10 Minuten da).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan