WHEM Popje, Delft

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eerste indruk klopt vaak. Ik heb het ook.
Combinatie Delft, aanbetaling doen, redelijk vage foto's. Elke vezel in mijn lijf zegt mij er niet op in te gaan.

Ook dit is zeer verdacht en wekt argwaan op.
Als je haar laat langskomen moet je met cash betalen, andere soort betaling wordt niet geaccepteerd.
Echter..als je wilt langskomen, dan vooraf aanbetalen. Dat kan natuurlijk nooit met een cashbetaling. Dus dan moet je overboeken. Dan opeens is het geen probleem.

Dit scenario ligt dan voor de hand:
1. Je laat haar langskomen. Betaald iemand, de dame zelf of een 'chauffeur' cash ( aan de deur ) en daarna ben je je geld dus kwijt en de date vindt niet plaats om allerlei te bedenken uiteenlopende redenen. ( dame/chauffeur gaat er met de cash plotseling vandoor met of zonder de nodige geweldsuitingen vergezeld ).
2. Je wilt bij haar thuiskomen, je moet nu ineens wel van te voren een bedrag overmaken ( geen cash ) .. nou, overduidelijk, vul zelf maar in hoe je dan 'genaaid' wordt.

Lijkt mij om al deze redenen oplichting.
Maar… heel misschien heb ik het bij het verkeerde eind. Het zou mij verbazen..
 
Hoi ff een reactie.
Ik ben zeker geen oudgediende, maar heb wel twee keer een afspraakje met Popje gehad.
En.......deze waren allebei super!
Hele vriendelijke dame, was 2x exact op tijd, heel netjes deed ze bij de voordeur haar schoenen uit en deed wat ze vooraf beloofd had.
En dan heb ik het nog niet eens over haar voorkomen.
Popje is echt een heerlijke verschijning, super mooi lijf met alles erop en eraan.
De sexervaring was echt heerlijk, maar de details houd ik voor mijzelf.....
Ik ga haar binnenkort weer eens appen voor een nieuwe date.
Nu al zin in ...........

Samenvattend: niets is fake aan deze dame!
 
Hmm beetje apart dat je na een jaar niet weet hoe het hier werkt ,maar vooruit.

Nieuw bericht> Prive ontvangst>Zuid Holland en vanaf daar het topic verder uitwerken.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan