Algemeen Portugal, Algarve

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het was inderdaad een boeiende tijd! En ondanks dat ik niet heb kunnen krijgen wat ik wilde en was het allemaal niet altijd van een leien dakje, alles rondom het wandelen was een leuk tijdverdrijf. Het zoeken naar advertenties, het zoeken naar straat dames langs de N125, het afspreken en wensen bespreken via Google Translate en zelfs het ongeduldig ijsberen door de straten waren geen straf. Een spannende bezigheid al met al!

En nee, die heren stonden er niet meer toen ik er vandoor ging ;)
Gelukkig heb ik mijn steenkolen-Spaans bewaard voor de ene dame die aangaf het te spreken anders had ik het vliegveld niet meer gehaald als ik jullie zo hoor 😅
 
Na mij ingelezen te hebben over hoe ik een dvp kan bezoek in in de algarve bij Portugal, een paar whatappjes gestuurde nadat ik mij op de site classificdos een paar mooi vrouwen geselecteerd heb kreeg ik vrij snel van een dame berichtjes terug, jawel was alleen in het portugees... maar met translate erbij een eind gekomen, afspraak gemaakt voor s morgens, kreeg het adres ben op.pad gegaan. Bij een flatgebouw in Praia da Rocha naar binnen, en daar deed Camilla de deur open, wat een bijzonder mooi schepsel..perfecte borsten, mooi slank met een heerlijke tanline van een string bikini, enfin eerst werd ik de douche ingeleid,daarna het feestje, kon beginnen, eerst piipen zonder condoom, daarna lekker gebeft, ze smaakte heerlijk en kwam lekker klaar, daarna haar op 4 standjes geneukt, mocht zelf mij vinger in haar aarsje drukken, mocht helaas mijn lul er niet insteken... heerlijk klaar gekomen en afscheid genomen, inmiddels haar al een 2e keer bezocht...topper deze Braziliaanse
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan