Prijsstijgingen 2026

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor de vrouwen is het groter een probleem dan de mannen als het officiële circuit verdwijnt hoor. Dan moeten ze moeite gaan doen om klanten te vinden ( werkruimte, advertentiekosten , pooier nodig of zelf veel mailen met veel fakers)
En toch zijn er nu best wat dames die juist die methode kiezen.

Voor de vrouwen is het groter een probleem dan de mannen als het officiële circuit verdwijnt hoor. Dan moeten ze moeite gaan doen om klanten te vinden ( werkruimte, advertentiekosten , pooier nodig of zelf veel mailen met veel fakers)
Met mijn opmerking bedoelde ik dat ik niet geloof dat het officiële zal verdwijnen.
Zolang er vraag is, zal er aanbod zijn

Daarom snap ik niet waarom ze de prijzen van raamdames niet verhogen. 80 of 100 euro voor een vluggertje zou meer bij deze tijd passen 50 euro is veelste laag lijkt wel slavenarbeid.
Omdat als er dan een handjevol dames zijn die wel op 50 euro blijven zitten die waarschijnlijk meer klanten krijgen dan de dames die naar 80 zijn gegaan.

Wat is er mis mee om je eigen zaakjes eens te regelen? Behalve die fakers dan...

Doe ik al jaren, prive en in alle commerciele locaties.

Het zou er wel voor kunnen zorgen dat ze daar geen zin in hebben en vh toneel verdwijnen...

Terug
Bovenaan Onderaan