Prijzen privé ontvangst 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geloof er niks van dat ze weinig klanten hebben. Hun zien ook dat je in NL gewoon het dubbele kan vragen (met allerlei extra's) dan in België. Dan is de keus snel gemaakt.
In Nederland zijn minder goede ontvangst locaties voor ze 70% van de Latina's die in Nederland adverteren ontvangen net over de grens in bijvoorbeeld Lanaken/Zutendaal en dan adverteren ze met Maastricht, of Geleen en dan zitten ze in Maasmechelen en zo gaat die lijst nog een hele tijd door.
Misschien is de politie controle op privé dames in Nederland ook een stuk groter.
Weet ook nog een groepje Colombiaanse dames die echt in Nederland ontvangst deed.
Die waren ook helemaal paranoia met afspreken verkeerde locaties doorgeven.
En als je er dan was kijken wie het was en dan pas het goede adres geven.
Of ze snoven teveel dat kan natuurlijk een reden zijn :ROFLMAO:

Ik zie dat de prijzen van verschillende dames na een paar dagen van uitzonderlijk hoge temperatuur naar beneden zijn gegaan. Zeker een paar rustige dagen achter de rug. Iedereen vond het te warm.
Dan kunnen die leden, die altijd lopen te klagen over de hoge prijzen, ook weer eens van bil.
Maar die zullen wel weer een ander excuus aanwenden om niet te gaan.

Laatst bewerkt:
Voor de man op straat is dat niet veel anders; de huren stijgen, het dagelijks vervoer naar het werk met eender welk transportmiddel is ook aan kostenstijging onderhevig, waarbij een loonsverhoging door de werkgever slechts schoorvoetend of niet wordt toegekend.

Voor de man op straat is dat niet veel anders; de huren stijgen, het dagelijks vervoer naar het werk met eender welk transportmiddel is ook aan kostenstijging onderhevig, waarbij een loonsverhoging door de werkgever slechts schoorvoetend of niet wordt toegekend.
Dat laatste geldt natuurlijk niet voor Belgische werknemers, ambtenaren en gepensioneerden (zelfstandigen is natuurlijk een andere zaak...) want hun loon stijgt mee door de automatische loonindexatie!

Wellicht is enig begrip jegens de dames van plezier in kwestie op haar plaats daar zij onkosten hebben, welke een groot deel van hun inkomsten beslaan, hetwelk hen noopt tot de prijsverhogingen in kwestie. De huur der kamers stijgt met de regelmaat welke te omschrijven valt als de regelmaat van de klok, alsmede de kosten welke het vervoer vanuit hun moederland naar Nederland bedragen. Om toch enige geld te besteden te hebben, zetten zij de stap welke wij waarnemen als de stap tot het verhogen der prijzen. Ik koester het vermoeden dat het verlangen veel geld aan ons te verdienen niet de reden betreft welke hen moveert tot de prijsverhoging welke het onderwerp van deze discussie is.
mijn onkosten zakken alleen maar . Mijn huur zakt , mijn vervoer kost minder , mijn uitgaan kost minder, onlangs water besteld bij restaurant. Moest € 6,30 afrekenen voor water. Ik kon mijn ogen niet geloven.

Dat laatste geldt natuurlijk niet voor Belgische werknemers, ambtenaren en gepensioneerden (zelfstandigen is natuurlijk een andere zaak...) want hun loon stijgt mee door de automatische loonindexatie!
Prijs je gelukkig, want in Nederland zijn de autokosten behoorlijk, met een fiks bedrag aan motorrijtuigenbelasting per maand, gebaseerd op het voertuiggewicht en de brandstofsoort.
Voor de geïnteresseerde:
Tel daarbij de hoge prijs per liter brandstof op en het onvermijdelijke onderhoud en het laat zich raden waar iemand aan toe is die wat verder van het werkadres af woont...

Sommige vrouwen klagen gewoon dat de belastingen in Nederland erg hoog zijn. Ik lach er gewoon om. Ten eerste, als ze allemaal in de hoge belastingschijf vallen, betekent dit dat ze ook evenveel of zelfs meer verdienen dan de meeste van hun klanten. Ten tweede lijken niet alle vrouwen hun belastingaangifte in Nederland in te dienen of hun exacte contante inkomsten op te geven. Contant geld verdienen is alleen bedoeld om belasting te ontduiken. Als dat een reden is om de tarieven te verhogen, pas dan op en ga niet naar zulke dames.

Sommige vrouwen klagen gewoon dat de belastingen in Nederland erg hoog zijn. Ik lach er gewoon om.

We betalen iig al 21% btw.

Ten eerste, als ze allemaal in de hoge belastingschijf vallen, betekent dit dat ze ook evenveel of zelfs meer verdienen dan de meeste van hun klanten.

Als je de belasting eraf trekt en het aantal onbetaalde uren dat je besteedt om cliënten te werven, dan zal je nog wel eens kunnen schrikken.
Ik ben vandaag vrij, maar zit wel met een telefoon die overgaat voor andere dagen. Die uren tellen ook! Zelfs op dit forum dit bericht typen is tijd wat ik besteed voor mijn werk, want juist hier zitten cliënten die anoniem meelezen of hier berichten posten.

Ten tweede lijken niet alle vrouwen hun belastingaangifte in Nederland in te dienen of hun exacte contante inkomsten op te geven.

Dat heb je met alle beroepen waar je contant kan betalen.

De buitenlandse dames moeten net zo goed belasting betalen in Nederland over hun inkomsten. Op zzp basis kan je daar mee sjoemelen, maar in de optin-in ( uitbater betaald belasting voor jou ) wordt dat een stuk lastiger. Enkel met extra's kan je dan sjoemelen, waar je dus eigenlijk zelf je belastingaangifte voor moet doen ( wat waarschijnlijk niemand doet ).

Contant geld verdienen is alleen bedoeld om belasting te ontduiken.

Het is 1 van de redenen. Maar de beste reden is dat banken en creditkaart verstrekkers geen sekswerkers als klant willen, dus is betalen via tikkie, pin en overschrijving door hun lastig en vrijwel onmogelijk gemaakt! Die bedrijven gaan er standaard v uit dat sekswerkers hun geld op criminele basis verdienen en daar willen ze niets mee te maken hebben.

Buiten dat, de gebonden heren kunnen enkel cash betalen.. anders komen hun avontuurtjes buiten de deur uit.

De euro is geen reet meer waard de dvp's hebben hoge kosten. 200 euro nu kun je vergelijken met 150 euro in 2019 in principe is er niets veranderd. De dvp's hebben geen keus dan hogere prijzen vragen willen ze overleven in nederland.

De euro is geen reet meer waard de dvp's hebben hoge kosten. 200 euro nu kun je vergelijken met 150 euro in 2019 in principe is er niets veranderd. De dvp's hebben geen keus dan hogere prijzen vragen willen ze overleven in nederland.
ik denk dat jij een inzamelactie moet beginnen voor de dvp s. De DVP waar ik mee omga verdiend minimaal 1000 euro netto per week dus zo slecht vind ik dat niet. Zijn alle kosten er van af. Dus niet alle DVP s zijn zielig zoals sommigen hier doen voorkomen.

Van midden 2019 tot nu (6 jaar) is de cumulatieve inflatie 25%. Een jaar van deze jaren was de inflatie net iets meer dan 10%. De rest was minder. Dus 150 euro toen zou 187,50 euro nu zijn. Dus je hebt wel naar boven afgerond. Maar het komt in de buurt ergens in 2026 of begin 2027 zou jouw rekensommetje kloppen.

En toch ga ik niet verhogen en voor zowat alles extra vragen, want het werpt voor mij wel z'n vruchten af ✌️🙂

Maar hoe zit dat dan als deze activiteit niet legaal/onvergund plaatvindt? (laten we even niet de discussie voeren over deze precieze definities)?
Dan betaal je toch geen belasting omdat je inkomsten genereert over een een dienst die niet toegestaan is>
Nou ja, Joke zegt terecht dat buitenlandse sekswerkers belasting "moeten" betalen.

Dat het in veel gevallen niet gebeurt, moge bekend zijn.

Nou ja, Joke zegt terecht dat buitenlandse sekswerkers belasting "moeten" betalen.

Dat het in veel gevallen niet gebeurt, moge bekend zijn.
Mijn punt is niet zozeer of het buitenlandse of NL dames zijn die in NL dit werk doen. Voor de wet is iedereen gelijk.

Ik snap echter niet hoe je belasting kunt betalen over een illegale activiteit.
En aangezien prive-ontvangst in NL vrijwel overal niet toegestaan is (dus illegaal), kan hierover dus m.i. geen belasting worden betaald.

Terug
Bovenaan Onderaan