Prijzen privé ontvangst 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had net mijn bericht ietsje aangepast. Helaas komen dit soort dingen echt voor.

Ik blijf hoe dan ook toch de schuld geven aan de overheid die legaal werken zo veel mogelijk ontmoedigd vreemd genoeg.
Het is niet te begrijpen dat de kristelijken of de gristelijken zoals ze in bepaalde regio's zeggen nog zoveel invloed hebben om het legaal werken te beperken.
Voor het algeheel welbevinden van de mannelijke werkende mens zouden er voldoende ontspanningsmogelijkheden zijn .

Het is niet te begrijpen dat de kristelijken of de gristelijken zoals ze in bepaalde regio's zeggen nog zoveel invloed hebben om het legaal werken te beperken.
Voor het algeheel welbevinden van de mannelijke werkende mens zouden er voldoende ontspanningsmogelijkheden zijn .
Heeft niet alleen met Christelijken te maken. Dit is een dingetje van progressief tegenover conservatief. Het zijn echt niet alleen de partijen zoals de CU en SGP die het willen inperken of zelfs volledig illegaal maken. Hoe conservatiever, hoe meer sekswerk aan banden moet worden gelegd.

Ook dit heeft een directe invloed op de prijsstijging. Als iets meer illegaal is dan legaal dan stijgt de prijs.

En nog duurder kan altijd.
Ik ga er tenminste van uit dat die 3 nullen bij de prijs horen.
Direct Deposit: €25, 000 to secure your booking; remainder in cash at the session.
Volgens de Nederlandse schrijfwijze is "25,000", met nullen achter de komma, gelijk aan 25, volgens de Engelse schrijfwijze is het wel 25000.

Dan lees ik in dezelfde advertentie dat een extra uur 10.000 extra is, met een punt. Dat is dan weer gewoon 10000 in het Nederlands, maar in het Engels is dat een tientje.

Verkeerd gebruik van punten en komma's in getallen is sowieso iets waar ik slecht tegen kan, maar dat terzijde.

Kan het niet zo zijn dat deze vrouw deze advertentie heeft gekopieerd vanuit een advertentie die ze gebruikte in een ander land met andere valuta, en is vergeten de getallen te veranderen?

. Welke wandelaar heeft 200 of meer per uur?
Na een dagje werken ,ja. En per bezoek spendeer ik wel meer dan die 200 omdat het toch meestal 2 uurtjes zijn. Heb ook al dates gedaan van 250/uur in mijn leerjaren maar ben tot besluit gekomen dat 150/uur mijn limiet is. Heb maar twee dames en die blijven netjes onder en ik heb niet te klagen in wat ik daarvoor krijg.
Alle waar naar zijn geld .voor 500€ verwacht je wel meer voor dan voor 50€.
Maar in beide gevallen zijn de dames respect waard. En denk dat in de lage prijzen de dames eerder terughoudend zijn wat betreft persoonlijke hygiëne van de wandelaars en dat dit in de hogere prijsklasse dan eerder het onbeschoft zijn is van de wandelaar. Maak ook eens tijd om met de dames wat te praten en je verschiet van wat er allemaal op de wandel is.

klopt wat je zegt maar wat vragen dan de zzp er dan per uur ongeveer die een ander beroep doen. Waarschijnlijk geen 200 euro per uur. Een stucadoor bv. verdient maximaal als zzp er 45 euro per uur.
Een ZZP'er 'verdient' NIKS per uur! Hij (zij) ONTVANGT! Dat zijn bruto-ontvangsten! Daar gaan dan nog bedrijfskosten... sociale bijdragen... belastingen vanaf... en moet je ook nog zelf voor je pensioen zorgen!

Als je netjes en correct bent geeft dat geen garantie dat anderen dat ook naar jou zijn.

Maar dan nog moet je zelf wel netjes en correct zijn ja.
Geen garantie... Tsja! Hoe werkt dat trouwens precies... 'garantie' bij betaalsex?

Zelf heb ik met die attitude alvast bij een overgrote meerderheid erg leuke ervaringen gehad met DVP's... Het werkt dus blijkbaar wél!

Geen garantie... Tsja! Hoe werkt dat trouwens precies... 'garantie' bij betaalsex?

Zelf heb ik met die attitude alvast bij een overgrote meerderheid erg leuke ervaringen gehad met DVP's... Het werkt dus blijkbaar wél!
Ikzelf ben ook altijd respectvol, en het is gewoon een feit dat ik dat respect niet altijd terug heb gekregen, en dan heb ik het zowel over sekswerk als over andere aspecten van mijn leven.

Het werkt dus blijkbaar niet altijd!

En dan heb je ook nog de groep asociale mensen die wel altijd alles gedaan lijken te krijgen. Niet mijn stijl, maar heel soms denk ik dan wel eens "waarom zou ik dan altijd maar netjes en correct moeten zijn?"

Maar die gedachte verwerp ik dan vrij snel.

Terug
Bovenaan Onderaan