Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tijden dat ze het niet druk heeft noemt ze zelf misschien wel vrije tijd. Zeker bij een langere date zal dit normaal overlappen met vrije tijd of met tijden dat ze het wel druk zou kunnen hebben. Vanuit dat perspectief bekeken is het geenszins onredelijk dat ze haar reguliere tarief hanteert. Ik las nergens dat er duidelijke voorgeschiedenis was van het geven van voordeel (en dan nog geven resultaten behaald in het verleden geen garantie voor de toekomst).
Hij deed een voorstel aan een dame en zij houdt vast aan haar reguliere tarief, dit is echt geen onterecht gedrag van haar zijde.
Maar ze deed het voorheen ook voor minder en nu wil ze ineens meer geld dan vind ik dat raar. Ze heeft met een klant te maken die behoorlijk wat geld aan haar heeft uitgegeven en die zich ook niet blut wil betalen. En bovendien is ze verzekerd van 150€ in een uur dat is behoorlijk veel geld want zeg eerlijk hoevaak zien we wel niet dat bij een raamdame geen klant naar binnen gaat. In sommige gevallen zijn ze een uur vrij van klanten en dan verdienen ze niks, dan vind ik 150€ per uur niet verkeerd en zeker als het om een trouwe klant gaat die haar altijd netjes heeft behandeld en waarvan ze zeker weet dat hij altijd terug zal komen.
 
Laatst bewerkt:
Voorheen had ze een lager tarief en gaf ze ook geen korting. De situatie is dus niet veranderd. In het verleden gaf ze geen korting aan een terugkerende klant en nu ook niet. Dat kun je vreemd vinden, maar dat is het eigenlijk niet. Een standvastige dame blijkbaar.
 
Tijden dat ze het niet druk heeft noemt ze zelf misschien wel vrije tijd. Zeker bij een langere date zal dit normaal overlappen met vrije tijd of met tijden dat ze het wel druk zou kunnen hebben. Vanuit dat perspectief bekeken is het geenszins onredelijk dat ze haar reguliere tarief hanteert. Ik las nergens dat er duidelijke voorgeschiedenis was van het geven van voordeel (en dan nog geven resultaten behaald in het verleden geen garantie voor de toekomst).
Hij deed een voorstel aan een dame en zij houdt vast aan haar reguliere tarief, dit is echt geen onterecht gedrag van haar zijde.

Die dames bij de ramen zitten van van vroeg tot laat te werken, zoveel mogelijk geld binnen te harken.

Als ze vrije tijd willen, doen ze de lamp wel uit en gaan slapen.
Ze zien het ook niet als vrije tijd, want als ik de volle mep a 200 uur zou betalen, zou ze er gewoon voor werken voor 3 uur, maar 150 slaat ze af uit een eerder voorstel waar ze toen wel akkoord mee ging.


Maar zoals ik al zei, het maakt me ook niks uit en een nee had ik en ja kon ik krijgen.... Niet gebeurd.

Dus dan maak ik iemand anders blij met dat voorstel. Ken genoeg leuke dames.
 
Misschien lag het met de corona nog gecompliceerder omdat ze door sluiting in het geheel niet kon werken.

En gaat het eigenlijk om een date buiten haar reguliere werkplek om?
 
Ok maar normaal gesproken is de prijs toch 50 per kwartier of zijn de prijzen lager? Als de prijzen 50 per kwartier zijn en jij mocht een uur seks hebben voor 150 dan kreeg je wel degelijk 50 euro korting op een uur tenminste zo zie ik het.


Wat een logica 🤣🤣

Tot kort geleden waren de prijzen gewoon 50 voor 20min (vluggertje) tot 100 voor 40min, en 150 voor een uur


Maar sommige hebben er prijzen verhoogd
 
De logica van Rimon is sinds een paar maanden dat een dvp per definitie niet meer dan 150 p/u mag vragen, ondanks dat hij in het verleden zeker ook zonder problemen meer per uur heeft betaald. :ROFLMAO:
Klopt dat is mijn logica Ik betaal het liefst 150 euro voor een uurtje seks. Ik heb overigens wel één keer 200 euro betaald bij een dame die ik erg knap vond in Amsterdam dezelfde dame waar onze Deckx ook seks mee heeft gehad. Ze is een knappe dame en de seks was goed het klikte tussen ons maar tussen haar en Deckx minder en daar heeft hij nog steeds last van denk ik.🤣
 
Laatst bewerkt:
Dat zou ik ook zeggen. Blijkbaar viel ik wel in de smaak en jij niet kan gebeuren volgende 200+ date beter zou ik zeggen.😉
Blijkbaar heb ik een andere smaak. Overigens was het geen 200+ voor mij en heb ik daarna zeker betere 200+, 200 en 200- dates gehad. Dit is ook makkelijk in mijn recensies na te gaan.
 
Dat is nu eens geen vergelijking se. Totaal naast de kwestie.
Het geeft aan dat veel zaken duurder zijn geworden. DVP worden er nogal van beschuldigd een hoog uur tarief te hanteren zonder dat daar bijvoorbeeld een uitgebreide scholing voor nodig is. Dit is blijkbaar in meer branches aan de hand. Wanneer ik die offertes omrekenen naar uurtarief is dit echt flink meer in vergelijking met een aantal jaar terug en zeker meer dan vergelijkbaar met de prijsverhogingen die dvp doorvoeren. Nu is er tegenwoordig een tekort op de arbeidsmarkt, plus de inflatie, dus in die zin begrijp ik het wel, maar ik schrok toch wel van de tarieven.
 
Als je wat je huiswerk maakt en goed screent ontmoet je toch echt wel heel leuke dames die kwaliteit leveren voor een goede prijs. Persoonlijk heb ik nog maar 1 keer een slechte ervaring gehad en voor de rest heb ik enkel maar goede tot fantastische ervaringen.

Ik heb er tot nu toe geen enkel slecht woord over te zeggen over mijn (relatief nieuwe ) hobby en over de dames die ik mocht ontmoeten.
Mee eens.
Voor mij is het geen relatief nieuwe hobby, maar ook ik heb niet zo veel negatieve ervaringen als je zou verwachten als je alle onheil op dit forum leest. Deels door ervaring, deels ook wel degelijk door een beetje schade en schande wijs geworden, weet ik inmiddels wel hoe de hazen lopen. Natuurlijk, soms valt het een beetje mee of juist een beetje tegen, maar globaal gezien weet ik wel waar ik aan begin. Paar rode vlaggen voor mij:
-priveontvangst
-vrouwen die 24/7 beschikbaar (zeggen te) zijn
-privehuizen met een website vol leugens
En zelfs dat is niet in steen gebeiteld, maar met deze drie dingen in het achterhoofd, denk ik veel potentiële negatieve ervaringen al te ontlopen. Wat resteert is het positieve. Nog steeds, na alle jaren, denk ik soms: wauw, zo'n schoonheid / lieverd / seksbom / cuty, twee uur lang helemaal voor mij alleen, in ruil voor wat geld. Vind het nog altijd tof. ☺️
 
Het geeft aan dat veel zaken duurder zijn geworden. DVP worden er nogal van beschuldigd een hoog uur tarief te hanteren zonder dat daar bijvoorbeeld een uitgebreide scholing voor nodig is. Dit is blijkbaar in meer branches aan de hand. Wanneer ik die offertes omrekenen naar uurtarief is dit echt flink meer in vergelijking met een aantal jaar terug en zeker meer dan vergelijkbaar met de prijsverhogingen die dvp doorvoeren. Nu is er tegenwoordig een tekort op de arbeidsmarkt, plus de inflatie, dus in die zin begrijp ik het wel, maar ik schrok toch wel van de tarieven.
Ja alles wordt duurder maar dvp's spannen de kroon dus die kritiek is meer dan terecht.
 
Kijk, dat maak jij er dan weer van. Ik constateer enkel dat er vergelijkbare prijsverhogingen plaatsvinden in andere branches.
Ik zeg feiten de dames hebben hun prijzen in een keer met 33% verhoogt en in sommige gevallen zelfs meer, dat is meer dan de inflatie en valt niet goed te praten. Punt is ze maken misbruik van deze situatie en sommige van jullie keuren dat goed.alsof ze weinig verdienen en anders niet kunnen overleven.
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg feiten de dames hebben hun prijzen in een keer met 33% verhoogt en in sommige gevallen zelfs meer, dat is meer dan de inflatie en valt niet goed te praten. Punt is ze maken misbruik van deze situatie en sommige van jullie keuren dat goed, alsof ze weinig verdienen en anders niet kunnen overleven.
Geenszins zeg ik dat ze niet kunnen overleven. Ik constateer alleen maar dat in andere branches hetzelfde plaatsvindt.
Ik heb overigens de instagram van Camila, dus ik weet naar welk luxe leventje jouw eurotjes zijn gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg feiten de dames hebben hun prijzen in een keer met 33% verhoogt en in sommige gevallen zelfs meer, dat is meer dan de inflatie en valt niet goed te praten. Punt is ze maken misbruik van deze situatie en sommige van jullie keuren dat goed.alsof ze weinig verdienen en anders niet kunnen overleven.

+1

Hoe kunnen die dames die nog wel 150 vragen anders rondkomen?

Maar wat mij betreft moeten ze het zelf weten hoor. 200 vind ik gewoon teveel voor een uur, waar ze al geen pzc deed, dan kwam er nog 50 bovenop.

Waar ik eerst 2/3 keer per maand bij haar kwam, is dat nu nog maar sporadisch. Voor 600 kan ik 4x naar een andere dame, heb het net zo leuk (wss wel leuker) en dame ontvangt mij ook altijd graag.
 
Waar Rimon gelijk in heeft, is dat de prijsverhogingen in deze sector procentueel gewoon hoog liggen. De stap van 150 Euro naar 200 Euro heb ik echt heel vaak voorbij zien komen. Dat is inderdaad een verhoging van 33%. En nee zon zo'n verhoging is niet "noodzakelijk" om de inflatie te overleven. Ik ken de cijfers van Deckx z'n klussers niet, maar 33% verhoging daar lijkt mij zeldzaam, net als in de meeste sectoren (maar ik kan het mis hebben).

Waar Rimon minder gelijk heeft is de felheid waarmee hij er tegen vecht. "Valt niet goed te praten", "misbruik maken". Als ik heel eerlijk ben hoeft er niets goed gepraat te worden, de aanbieder bepaalt de prijs. Dat kan een domme of onredelijke prijs zijn maar zo'n dame doet niets wat ongeoorloofd is. Sja.
 
De stap van 150 Euro naar 200 Euro heb ik echt heel vaak voorbij zien komen. Dat is inderdaad een verhoging van 33%. En nee zon zo'n verhoging is niet "noodzakelijk" om de inflatie te overleven. Ik ken de cijfers van Deckx z'n klussers niet, maar 33% verhoging daar lijkt mij zeldzaam, net als in de meeste sectoren (maar ik kan het mis hebben).
Zelf heb ik de verhoging van 150 naar 200 juist wel als geleidelijk zien gebeuren. De tussenstappen waren hier veelal 160 en 180. De echt grote sprong lijkt nu ongeveer ingezet te worden met 250. Dit tarief zie je in Amsterdam in ieder geval steeds vaker in de advertenties verschijnen en bij 200 wordt pzc/tz steeds minder inclusief.

Toegegeven, ik geef vaker geld uit aan dvp dan aan klussers en aannemers, dus de laatste groepen zullen ongetwijfeld ook geleidelijker hun prijzen hebben verhoogd. Wel denk ik dat die ook nu ongeveer de grootste verhogingen laten zien.
 
Wij moeten niks. Moeten is dwang.
Ik veronderstel dat ook in Nederland iedereen nog tamelijk vrij is om zelf zijn keuzes te maken.
Je wil het betalen of je zoekt verder.
Mijn limiet dat ik wil betalen is momenteel 200 EUR.
 
Terug
Bovenaan Onderaan