Algemeen Prijzen van meisjes in Villa Tinto

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oke gesprekken over van alles , en persoonlijk leven. Heel menselijk , maar waarom wil je die zo graag met een buitenlandse DVP voeren.
Die kosten maakt om daar te zitten, en wat wil verdienen.

Waarom niet met 1 van de Roemeense vrienden in de Skipper.
 
Laatst bewerkt:
Oke gesprekken over van alles , en persoonlijk leven. Heel menselijk , maar waarom wil je die zo graag met een buitenlandse DVP voeren.
Die kosten maakt om daar te zitten, en wat wil verdienen.

Waarom niet met 1 van de Roemeense vrienden in de Skipper.
Het is niet dat wij dat willen. Zij hebben daar soms ook gewoon behoefte aan.
 
Oke gesprekken over van alles , en persoonlijk leven. Heel menselijk , maar waarom wil je die zo graag met een buitenlandse DVP voeren.
Die kosten maakt om daar te zitten, en wat wil verdienen.

Waarom niet met 1 van de Roemeense vrienden in de Skipper.
Omdat ik niet graag met mannen praat. Ik vind de omgang met een mooie dame nog zo aangenaam.
 
150/u is de standaard van verschillende meiden (waaronder toppers als Anna en jeanette). 200 is even standaard en is waar vele jonge nieuwe meiden mee starten. Ja, 95% wordt dat 150 als er een lange (commerciele) band is. Pzc "kan" in beide gevallen al eens 50 extra kosten. Maar dat varieert per meid. Meer lijn zit er echt niet in hoor.
 
Dan gaat die tijd verschrikkelijk snel voorbij. 15 a 20 minuten.
Die tijd gaat 15 a 20 min voorbij qua snelheid, ik doe altijd 100 euro 1e bezoek en bij klik verlengen, dames die ik al ken doe ik 150 of hoger afhankelijk van mijn lust en energie op dat moment. Maar om een apart topic voor tarieven van Villa Tinto aan te maken snap ik niet. Omdat er een algemene lijn voor prijzen te vinden is in het SKW.
 
Die tijd gaat 15 a 20 min voorbij qua snelheid, ik doe altijd 100 euro 1e bezoek en bij klik verlengen, dames die ik al ken doe ik 150 of hoger afhankelijk van mijn lust en energie op dat moment. Maar om een apart topic voor tarieven van Villa Tinto aan te maken snap ik niet. Omdat er een algemene lijn voor prijzen te vinden is in het SKW.
Das waar, als je al jaren ga naar de straat, dan ken je op gegeven moment de prijzen, je kan ook aan de meisjes zelf aftasten wat haar prijzen van half uur of 3kwartier of en uur. En als ze u beter ken en u haar kom je wat loser en op uw gemak. Daarom heb ik liever mijn vaste meisjes die ik al en paar jaar ken.
 
we zouden beter allemaal gewoon de standaard betalen, en nagelang de service een tip betalen nadien... wat ook eerlijker is, en ze gaan dan ook hun best doen... die tip mag 25% of meer zijn, naar tevredenheid van de klant... want sommige vergeten soms, wij zijn de klant hé... en laat u niet verleiden met 'ze willen een praatje en ze hebben een verhaal....' dat doen wel onder elkaar met een tas koffie.. voor hun zijn wij hun inkomen
 
De meesten betalen altijd gewoon de standaardprijs. Gaan alleen wel voor langere afspraken ipv de snelle wip. Je kunt beter juist geen fooi geven. Als je tevreden bent haar gewoon wat opnieuw bezoeken. En een babbeltje hebben ze af en toe echt wel behoefte aan met een goede vertrouwde klant. Vergeet niet dat velen hier helemaal alleen zijn, en hier geen vriendinnen hebben om eens te gaan shoppen of stappen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan