WHEM Privé Nathalie Brasschaat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toevallig begin van de week half uurtje bijgeweest. Ik was al eens bij Prive Nathalie binnengestapt, maanden geleden, en weer vertrokken omdat er toen maar 2 dames aanwezig waren en geen enkele was mijn smaak.

Begin deze week moest ik in Gooreind zijn en in het terugrijden over de Bredabaan passeerde ik Van Der Valk en viel het me plots in 'ahja, wat verder hier is Nathalie'...

Ik had tijd, de parking was leeg, op een auto achter de ketting na. Maar dat was geen klant veronderstel ik.

Dus toch maar even uitgestapt en aangebeld. Meer uit nieuwsgierigheid welke dames er dit keer zouden zijn. Dat bleken er 4 te zijn. Namen heb ik niet onthouden maar de eerste blonde dame was totaal mijn slag niet, de tweede ook niet (was wel Belgisch denk ik), de derde was Tanja en de 4de een vrij grote blonde Belgische. Voorstelling was vriendelijk, niks op aan te merken, maar enkel bij Tanja had ik iets van, OK :) Ze kwam met haar wilde gekrulde haarbos ondeugend en speels over en op die moment beviel me dat. Puur persoonlijk natuurlijk.

Omdat het eigenlijk onverwacht tussendoor was, maar een half uurtje (€90) genomen. Ik had verder die namiddag nog wat dingen te doen.

Afgereken, ik mocht reeds naar boven, Tanja kwam iets later achterna. Leuke dame, grappig, lief. Wasje aan de wasbak gaat losjes en vlot maar wel grondig. Ze wast je al naakt, met enkel BH. Best mooi figuur en lichaam. Spijtig van de kleine borstjes, ik heb ze liever groter ;)

Daarna op het bed.. Ze teased lekker, en pijpt meer dan behoorlijk. Ze zou ook (tong)zoenen, maar daar kwam niet veel van in huis. Beetje bummer want dat is iets waar ik net van hou. En vluchtige kus op de mond kon nog maar verder niets.

Verder maakte ze constant (kreun) geluidjes. Als die echt waren zouden ze geil zijn, maar dit was helaas (uiteraard) beetje (te) fake. Ze doet gewoon te veel haar best om het 'geil' te maken waardoor het eerder wat stoort. Wel spijtig.

Ze vroeg zelf om gebeft te worden, want dat heeft ze graag zegt ze. Geen probleem want ik doe dat graag, maar op dat vlak faked ze (ook weer) iets te hard. Ze heeft wel een heel lekker poesje.

Dan ging ze op eigen initiatief in cowgirl op mij zitten. Wat ze best geil doet. Ik bedoel, ze werkt je niet snel af, ze berijdt je eerst rustig en wat afwisselend. Wat ik hier weer miste was het tongzoenen. Een dame die zo nu en dan eens voorover komt voor een geile tongzoen terwijl ze op je pik zit... Luv it.. Maar hier dus niet. Eerst gewoon op de knieen, dan gehurkt waardoor je heel goed zicht heb op haar kutje dat op en neer over je paal glijdt. Haar lipjes hangen er mooi omheen en met dit geile zicht en haar borstjes in mijn handen ben ik dan ook lekker klaargekomen. Nog pluspunt, ze stopt niet direct, ze blijft nog even zitten, zachtjes bewegend doorgaan voor ze 'afstapt'.

Al bij al leuk en een onverwachte meevaller. Sex was leuk maar niet speciaal. Maar het is best een mooie dame, lekker lijf met helaas geen te grote borstjes. Haar pijpwerk is wel van het betere soort, dus herhalingsgevaar, ja en neen. Zo opnieuw bezoeken denk ik niet, maar als ze ook enkel een pijpbeurt tot het einde met CIM doet, dan zou ik dat best wel eens overwegen..

Mod : kan je mss nog eens die aanpassing doen dat ik een recensie kan bijvoegen? Thx.
 
Laatst bewerkt:
Er was volgens de bazin een hete donder bijgekomen maar die is er maar tot 15h.
Voor de rest is weinig bijzonders te vinden momenteel. Jammer, want het is een goed privehuis. In het verleden zijn er heel wat dames geweest, maar de beste zijn snel weg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan