- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hanna-sexy-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Fake foto's , dame is veel ouder dan 20j in de advertentie.
www.redlights.be
Slappe borsten, en veel dikker.
Ontvangt op een appartement , maar het is vrij donker binnen. Met enige kledij aan dacht ik dat het wel zou meevallen. Ze doet de bh en slip ook pas tijdens het pijpen uit. Uiteraard is het met reden donker om haar wansmakelijke lichaam te verbergen , sorry dat ik het zo zeg maar ik ben er nog vies van!
Heb er niet goed naar willen kijken in de schemer maar in haar schaamstreek had ze volgens mij een grooote donkere vlek, bwaa.... neuken heeft dan ook maar eventjes geduurt en daarna voor handjob gekozen en vertrokken.
Schrijft pzc maar doet in het geniept in de schemer met de mond het condoom over de eikel en pijpt dan, achteraf
gezien vindt ik dat niet erg.
Spreekt geen Nederlands zoals de advertentie aangeeft. Wel gebrekkig Engels.
De enige goede reden was de locatie, heb mij weer eens laten vangen.
Hopelijk heb ik geen psychologische hulp nodig!

Hanna sexy
Ik ben de brunette die niet alleen naar je kijkt... ze verslindt je met verlangen. Een brandend lichaam, een zachte huid, rondingen die je

Ontvangt op een appartement , maar het is vrij donker binnen. Met enige kledij aan dacht ik dat het wel zou meevallen. Ze doet de bh en slip ook pas tijdens het pijpen uit. Uiteraard is het met reden donker om haar wansmakelijke lichaam te verbergen , sorry dat ik het zo zeg maar ik ben er nog vies van!
Heb er niet goed naar willen kijken in de schemer maar in haar schaamstreek had ze volgens mij een grooote donkere vlek, bwaa.... neuken heeft dan ook maar eventjes geduurt en daarna voor handjob gekozen en vertrokken.
Schrijft pzc maar doet in het geniept in de schemer met de mond het condoom over de eikel en pijpt dan, achteraf
gezien vindt ik dat niet erg.
Spreekt geen Nederlands zoals de advertentie aangeeft. Wel gebrekkig Engels.
De enige goede reden was de locatie, heb mij weer eens laten vangen.
Hopelijk heb ik geen psychologische hulp nodig!