Algemeen Prive68 Heerlen, algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja dat was ze zeker. Ik had gehoopt dat zei het was omdat de naam Lena genoemd werd. Echter de bevestiging heb ik helaas nog niet. Hopelijk verschijnt ze dan binnenkort weer op kinky.nl
 
OPGELET: de Lena die er nu inderdaad werkt is een totaal andere Lena dan die van 2 jaar geleden. Ze zou haar moeder kunnen zijn, bij wijze van spreken. De Lena van nu is netjes, lief en doet haar best, maar helemaal niet een "kanon" zoals de Lena van 2 jaar geleden.
Gloria is weer terug van vakantie trouwens 🙂
 
OPGELET: de Lena die er nu inderdaad werkt is een totaal andere Lena dan die van 2 jaar geleden. Ze zou haar moeder kunnen zijn, bij wijze van spreken. De Lena van nu is netjes, lief en doet haar best, maar helemaal niet een "kanon" zoals de Lena van 2 jaar geleden.
Gloria is weer terug van vakantie trouwens 🙂
Vraag me af of ze ooit nog terug komt. Toen ze eind 2020 pas bij prive68 was zei ze dat ze ging voorgoed ging stoppen als er weer een lockdown kwam. Na die lockdown is ze weer even aanwezig geweest.
Jammer dat ze niet terug is, maar ook wel weer beter financieel voor mij hahaha.

Waren er nog andere interessante dames aanwezig die niet op kinky staan?
 
Vraag me af of ze ooit nog terug komt. Toen ze eind 2020 pas bij prive68 was zei ze dat ze ging voorgoed ging stoppen als er weer een lockdown kwam. Na die lockdown is ze weer even aanwezig geweest.
Jammer dat ze niet terug is, maar ook wel weer beter financieel voor mij hahaha.

Waren er nog andere interessante dames aanwezig die niet op kinky staan?
Heb ik niet gezien want ik kwam voor Lena en die heeft geen concurrentie wat mij betreft. Maar er kwam toen dus een andere Lena de kamer binnenlopen… 🙈🙈🙈
 
Na twee weekjes bij onze oosterburen te zijn geweest wil ik komende week weer eens in de provincie blijven. Twijfel erg tussen Mona, Rita en Stella. Kan helaas erg weinig info vinden. Als iemand meer weet hoor ik het graag.
 
Aan de foto's is niet veel te zien, maar de mogelijkheden zijn best wel uitgebreid en ze is Pools, dus ik heb interesse.
Iemand al geweest toevallig? 🙂
 
Terug
Bovenaan Onderaan