WHEM Privehuis Almere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee ze hebben geen ontmoetingsruimte puur op afspraak met de dames die daar werken.
Ben er gisteren voor het eerst geweest.
Bij wie ben je geweest gisteren en hoe was het? Ik ben er ook een keer eerder geweest (bij Charlie). Ben erg benieuwd naar Esmee, Anna & Bella, maar zou ze graag eerst willen zien voor dat ik een afspraak maak :)
 
Excuus voor mijn vele vragen! Ik ben nieuwe in deze wereld en niet vaak in de gelegenheid om een bezoek te maken, vandaar dat ik graag uitgebreid research doe voor ik bepaal waar ik mij tijd, geld en pik in steek ? Of dit nou een bezoek aan een dvp, privehuis of gangbang is
smile.png


Ook heb ik negatieve ervaringen door mij door mijn geilheid te laden lijden en met een willekeurig knap koppie op Kinky.nl af te spreken (zie mijn review over Didi)
 
Ik was bij Renate, zij ontvangt sinds kort bij privéhuis Almere.
Ben al vaker bij haar geweest toen ze nog bij House of Dreams werkte, leuke dame, lekker actief leeftijd rond de 40.

staan wat recensies van haar op citygirl.nl
 
Ik wil langs bij dit privéhuis maar door omstandigheden ben ik aangewezen op de zaterdagen.

Het valt me de laatste tijd op dat ze erg vaak op zaterdag gesloten zijn. Eerder in de week staan er dames in de agenda en als het weekend dichterbij is, zijn ze op zaterdag ineens dicht. Komend weekend ook weer en de week erna ook.

Weet iemand of er daar iets aan de hand is? Slechte bezetting wellicht en gooien ze de tent dan maar dicht?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan