Algemeen Privehuis La Cloche, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De meeste klanten kennen geen fora of lezen en pakken de info die ze willen hebben en laten zich amper leiden door de egootjes of zeurpieten, nee die genieten en sexen gewoon, waar het ook is😉
Als dat zo is, waarom voer je dan een toneelstukje met 58 alter ego's op bij Citygirl? Nou goed, terug naar La Cloche waar men blijkbaar niet in staat is om personeel vast te houden.
 
Hoezo opmerkelijk, ze informeren wel meer, dan weten klanten hoe of wat zie ook www.privehuislacloche.nl/nieuws/
Het nieuwsbericht stond er toen ik mijn bericht postte nog niet maar wel bij de betreffende dames 'ontslagen'. Dat was het opmerkelijke, dat je dat op die manier presenteert. Dat men afscheid neemt van dames die niet bij de bedrijfsfilosofie passen is inderdaad niet raar.
 
LC heeft afscheid genomen. En bij andere dames zoals Afina kan het zijn dat ze officieel niet weg zijn vanwege tijdelijke break, ziekte, vakantie, ff niets v gehoord etc. Dus zijn welkom maar hebben nog niet ingepland om welke reden dan ook. Is inderdaad soort verkapt zzp verband via opting in dus dames kunnen zich zelf opgeven om te komen werken. Maar het privehuis kan dus ook dames weigeren of afscheid van nemen (in volksmond ontslag), gaat hier immers niet om juiste juridische term voor de klanten.
 
LC heeft afscheid genomen. En bij andere dames zoals Afina kan het zijn dat ze officieel niet weg zijn vanwege tijdelijke break, ziekte, vakantie, ff niets v gehoord etc. Dus zijn welkom maar hebben nog niet ingepland om welke reden dan ook. Is inderdaad soort verkapt zzp verband via opting in dus dames kunnen zich zelf opgeven om te komen werken. Maar het privehuis kan dus ook dames weigeren of afscheid van nemen (in volksmond ontslag), gaat hier immers niet om juiste juridische term voor de klanten.
Inmiddels is Afina dus wel van het toneel verdwenen, want ze staat niet meer bij de dames. En Cristina is ook al weer weg.
 
Staat ook op hun website en google maps laat zien winkelstraat met snel verkeer en iedereen druk is met verkeer in gaten houden , 1e deur staat open op een kier dus direct buiten zicht vd straat in een halletje waar gastvrouw 2e deur opendoet.
 
Ik zie dat de foto van Sara is verdwenen. Dat was in de afgelopen tijd wel echt een van de topdames daar. Ik hoop dat ze niet echt weg is of anders ergens anders weer opduikt.
 
Lisa die ook Sophia heette eerder bij La Cloche, House of Dreams en ook voorheen Huize Moniek, is terug bij La Cloche, volslanke Hollandse meid vaak volgeboekt is terug, kan alleen de recensies niet vinden, of had ze voorheen nog een andere werknaam?
 
Terug
Bovenaan Onderaan