Privehuis met fake foto's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet of je Photoshop of ietwat verouderde foto's moet zien als bedrog, er is immers niets zo veranderlijk als een vrouwenlichaam.
Foto's die vorig jaar zijn genomen gelden bij mij nog steeds als recent, maar na een lockdown en een tiental corona kilo's verder misschien niet heel accuraat.
Photoshop in beperkte mate kan ik ook nog wel begrijpen, als een dame druk is met afvallen maar de nieuwe foto's laten een nog iets te vol lichaam zien en in de wetenschap dat ze nog meer kilo's kwijt gaat raken zie ik er geen kwaad in.

Eigenlijk kun je er al vanuit gaan dat de foto's op de site ietwat zijn bewerkt en kun je je daar dus op instellen.
 
Diane's Secret is ook héél erg met de photoshop. Daar kun je eigenlijk geen inschatting maken van hoe de dame er in het echt uitziet op basis van de foto's. Op de site lijken ze super knap, jong en slank en naturel, maar als je ze in het echt ziet zijn ze oud, uitgezakt, uitgedijd of cosmetisch opgepompt (of volgeplamuurd in het gezicht).

Toen Natasja er net kwam werken hadden ze van haar heel naturelle foto's op de site. Zij is een erg mooi meisje en zag er dus ook prima uit op die foto's: what you see is what you get; een buurmeisjes type. Later zijn die vervangen door zwaar geshopte foto's waarop elke plooi of vouw is weggewerkt. Zo zonde, want die dingen horen nou eenmaal bij een (vrouwen)lichaam en deden niets af aan haar uiterlijk. Op de foto's nu lijkt ze glanzend en plastic. Daisy is in het echt ook veel mooier dan op de bewerkte foto's.

Het zijn dan wel geen fake foto's in die zin dat ze daadwerkelijk werkzaam zijn bij DS, maar ik zou nooit ongezien een afspraak maken met een dvp bij hen.
Ik zat net naar natasja te kijken is ze een aanrader, los van dat ze er goed uitziet?
 
Ik zat net naar natasja te kijken is ze een aanrader, los van dat ze er goed uitziet?
Ik dacht dat ik een recensietopic over Natasja had geopend op dit forum, maar blijkbaar niet. Dan moet het op het oude Hookers forum geweest zijn. Jammer, want ik had twee heel uitgebreide recensies geschreven; die zouden nu nuttig zijn geweest.

Het kwam erop neer dat ik de eerste keer een waanzinnige tijd met d'r heb beleefd. Ze was passioneel, initiatiefrijk, enthousiast, verleidelijk, kortom helemaal top. Daarbij ook nog een lieve en spontane meid.

De tweede keer was heel anders. Ze was afwachtender en afstandelijker, de spontaniteit was er niet, de speelsheid ook niet meer. En een boel dingen die de eerste keer wel konden, konden nu opeens niet meer. Eerst wel vingeren, nu niet meer. Voorheen wel op lichaam klaarkomen, nu niet meer. Niet aan de tepels komen want te gevoelig etc.

Iedereen kan een keer een mindere dag hebben, maar ik vond het verschil groot. En ben niet meer terug geweest. Ik zou eens vragen onder 'Wie heeft ervaring met' als ik jou was. Wat meer meningen is misschien bruikbaar; mijn tweede ontmoeting kan een uitzondering zijn geweest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan