Privehuis met fake foto's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Daan040

Wandelaar
58
22/08/21
75
Wat vinden jullie van het verschijnsel dat een privehuis adverteert met foto's van dames die niet bestaan ? Laatst meegemaakt dat een privehuis mooie foto's adverteert op de site van jonge blonde dames om klanten te lokken. Dus ik er heen en vragen naar de desbetreffende dame. Bleek het om een oudere dame te zijn . De foto's klopten dus niet. Of de dame op de foto was altijd bezet of had zich ziek gemeld. Of ik misschien interesse had in een andere dame? Nee, dankje. Dit soort bedrog houd ik niet zo van. Wat vinden jullie?
 
Wat vinden jullie van het verschijnsel dat een privehuis adverteert met foto's van dames die niet bestaan ? Laatst meegemaakt dat een privehuis mooie foto's adverteert op de site van jonge blonde dames om klanten te lokken. Dus ik er heen en vragen naar de desbetreffende dame. Bleek het om een oudere dame te zijn . De foto's klopten dus niet. Of de dame op de foto was altijd bezet of had zich ziek gemeld. Of ik misschien interesse had in een andere dame? Nee, dankje. Dit soort bedrog houd ik niet zo van. Wat vinden jullie?
Komt helaas best vaak voor. :(
Het is één van de redenen waarom ik zelden naar een privehuis ga.
 
Je hebt daarbinnen nog wel een aantal varianten:
- dames met een foto van een model (niet van henzelf dus)
- foto's die zwaar bewerkt zijn en/of van lang geleden (dus wel van de dame, maar het lijkt er niet op)
- er staan dames op de site met foto die er al lang weer weg zijn
Helaas is dit een soort boezemzonde van de privehuizen. Zelfs diverse betere (duurdere) huizen doen er aan mee.

Huizen die ik wat dat betreft goed te vertrouwen vind zijn: Maison Monty (Rijswijk), Cristal Prive (Rotterdam), Unlimited Prive (Rotterdam)
Zijn niet de enigen, maar deze schieten me zo te binnen.
Kampioen foto's 'vergeten' weg te halen van dames die al weg zijn is Stout Prive.
 
Komt helaas best vaak voor. :(
Het is één van de redenen waarom ik zelden naar een
Raamdames willen je snel naar buiten werken. Als thuiswerkers niet kloppen kun je onverrichter zaken naar huis. Ik zal nagenoeg nooit op basis van foto's een blinde afspraak maken, maar onthoud wat namen voor bij het voorstelrondje. Valt het dan tegen of zit ze er niet bij, dan is er vaak wel een andere leuke dame. Tegelijkertijd heb ik ook andere dames een keer gezien voor een volgende keer. Ieder zijn ding hoor, maar voor mij werkt een privehuis op dat punt het beste.

@Spartacus61 Idd EP, foto bij Roos die al veel langer door Amanda bij HS gebruikt werd, andere dame die ook vertelde dat zij het niet was op de foto (hoewel ze er echt wel goed op leek in dit geval). Sowieso maar 1 nogal onduidelijke foto per dame. Afijn, zoals ik eerder zei ga ik altijd voor het voorstelrondje als ik dames niet ken.
 
Heb dit al zo vaak meegemaakt je verheugd je op een mooie dame van de foto , dan als je belt werkt ze er niet meer , of als je er komt ziet ze er totaal anders uit en is ze het niet. Ik ga daarom bijna niet meer naar Clubs en of thuisontvangst. Bij het raam zie je in ieder geval wie je voor je hebt.
 
Het gaat om www.privebtob.nl , de site van body to body te Eindhoven. Het profiel is inmiddels (na klachten erover) weggehaald. Echter passen ze dit trucje vaker toe: verzonnen profielen van mooie dames plaatsen om mannen te lokken. Voorkom een teleurstelling. Trap er dus niet in. De website is niet betrouwbaar. Alleen waarneming ter plekke is betrouwbaar.
 
Bij Lovely Privé in Rotterdam lijken zij nu ten minste hun dames actueel bij te houden op hun site. De foto's zelf en de bijhorende informatie kunnen vervolgens alsnog een stuk mooier dan de realiteit zijn.
 
Het gaat om www.privebtob.nl , de site van body to body te Eindhoven. Het profiel is inmiddels (na klachten erover) weggehaald. Echter passen ze dit trucje vaker toe: verzonnen profielen van mooie dames plaatsen om mannen te lokken. Voorkom een teleurstelling. Trap er dus niet in. De website is niet betrouwbaar. Alleen waarneming ter plekke is betrouwbaar.
om wie zou dit dan gaan? Ik ben regelmatig bij BtoB geweest
 
Naomi heeft er zeker gewerkt, geen cup D maar wel mooie meid.
Het lijkt er bijna op dat je geregeld van één á twéé cup maten kleiner uitgaan moet dan aangegeven bij privéhuizen en qua leeftijd moet je 5 á 10 jaar bijtellen.
Ik snap nog steeds niet waarom zij dat blijven doen. Kan toch alleen tot frustraties en ontevreden klanten leiden, maar niet tot een duurzame klantenrelatie.
 
Kampioen foto's 'vergeten' weg te halen van dames die al weg zijn is Stout Prive.
Aha, zit dat zo! Ik vroeg me al af waar die 50 (!) andere meisjes waren die op hun site staan. Het zijn steeds dezelfde 7 of 8 die op de agenda staan. Ik heb wel eens met ze gebeld, of de Marokkaanse meiden die erop staan nog terugkomen. "Oh ja, zeker hoor, die komen nog! Gewoon goed de agenda op de site in de gaten houden!" We zijn nu bijna drie maanden verder en ze moeten nog terugkomen. ?
 
Het lijkt er bijna op dat je geregeld van één á twéé cup maten kleiner uitgaan moet dan aangegeven bij privéhuizen en qua leeftijd moet je 5 á 10 jaar bijtellen.
Ik snap nog steeds niet waarom zij dat blijven doen. Kan toch alleen tot frustraties en ontevreden klanten leiden, maar niet tot een duurzame klantenrelatie.
Absoluut. Vaak zijn de foto's onduidelijk en zie je een dame maar gedeeltelijk, bijv alleen van de achterkant (vind ik überhaupt nutteloos; kun je net zo goed geen foto's plaatsen) en kun je dus niets zeggen van de borsten. Of er staat helemaal geen foto maar slechts een beschrijving. Als ik dan lees "D cup", vind ik het al niet meer interessant. Terwijl dat dus misschien wel onjuist is en de dame veel kleinere borsten heeft en mij dus wel zou aanspreken. Op deze manier jagen ze dus zelf potentiële klanten weg! (En ik kan me voorstellen dat iemand die juist op zoek is naar een stevige set borsten teleurgesteld is als ze flink kleiner uitvallen.)
 
Het lijkt er bijna op dat je geregeld van één á twéé cup maten kleiner uitgaan moet dan aangegeven bij privéhuizen en qua leeftijd moet je 5 á 10 jaar bijtellen.
Ik snap nog steeds niet waarom zij dat blijven doen. Kan toch alleen tot frustraties en ontevreden klanten leiden, maar niet tot een duurzame klantenrelatie.
ja idd onbegrijpelijk, denk dat jong toch meer klanten trekt, maar waarschijnlijk geen vaste klanten dan.
 
...
Als ik dan lees "D cup", vind ik het al niet meer interessant. Terwijl dat dus misschien wel onjuist is en de dame veel kleinere borsten heeft en mij dus wel zou aanspreken. Op deze manier jagen ze dus zelf potentiële klanten weg! (En ik kan me voorstellen dat iemand die juist op zoek is naar een stevige set borsten teleurgesteld is als ze flink kleiner uitvallen.)

Idd.!
Zij gaan er kennelijk van uit dat alle mannen op grote borsten afkomen als de vliegen op poep.
Maar als dat zo is, dan gaan deze mannen meestal niet vinden wat zij zoeken.
 
Bij Lovely Privé in Rotterdam lijken zij nu ten minste hun dames actueel bij te houden op hun site. De foto's zelf en de bijhorende informatie kunnen vervolgens alsnog een stuk mooier dan de realiteit zijn.
Lovely en Leiden Privé zijn vooral heel goed met photoshop, maar bij mijn weten kloppen de foto's wel en verwijderen ze dames die vertrokken zijn redelijk vlot. Dat wil zeggen: er zijn dan weer wel diverse dames die op de site van LOP en LEP staan, terwijl ze maar bij één van beide vestigingen werken (of hooguit bij zeer hoge uitzondering een keer 'oversteken'). Dus je kan een dame tegenkomen op de site van LOP die daar nooit werkt, maar wel bij LEP werkt. Maar een dame die bij geen van beide werkt, die kans is volgens mij heel klein.
 
Het lijkt er bijna op dat je geregeld van één á twéé cup maten kleiner uitgaan moet dan aangegeven bij privéhuizen en qua leeftijd moet je 5 á 10 jaar bijtellen.
Ik snap nog steeds niet waarom zij dat blijven doen. Kan toch alleen tot frustraties en ontevreden klanten leiden, maar niet tot een duurzame klantenrelatie.
Op die van de Kweekweg hebben ze dat ondervangen door 30+ ; 40+ en 50+ te gebruiken. Dat is zeer rekbaar. De cupmaat lijkt, zo op het oog, overeenkomend met de werkelijkheid.
 
Diane's Secret is ook héél erg met de photoshop. Daar kun je eigenlijk geen inschatting maken van hoe de dame er in het echt uitziet op basis van de foto's. Op de site lijken ze super knap, jong en slank en naturel, maar als je ze in het echt ziet zijn ze oud, uitgezakt, uitgedijd of cosmetisch opgepompt (of volgeplamuurd in het gezicht).

Toen Natasja er net kwam werken hadden ze van haar heel naturelle foto's op de site. Zij is een erg mooi meisje en zag er dus ook prima uit op die foto's: what you see is what you get; een buurmeisjes type. Later zijn die vervangen door zwaar geshopte foto's waarop elke plooi of vouw is weggewerkt. Zo zonde, want die dingen horen nou eenmaal bij een (vrouwen)lichaam en deden niets af aan haar uiterlijk. Op de foto's nu lijkt ze glanzend en plastic. Daisy is in het echt ook veel mooier dan op de bewerkte foto's.

Het zijn dan wel geen fake foto's in die zin dat ze daadwerkelijk werkzaam zijn bij DS, maar ik zou nooit ongezien een afspraak maken met een dvp bij hen.
 
Het zijn dan wel geen fake foto's in die zin dat ze daadwerkelijk werkzaam zijn bij DS, maar ik zou nooit ongezien een afspraak maken met een dvp bij hen.
Ik ook niet. DS kan het soms heel erg bont maken, ze kunnen van een heks een fotomodel maken. Maar ook House Of Dreams (HOD) en La Cloche (LC) kunnen er wat van. Deze 2 huizen hebben daarnaast nog als voordeel een erg 'HOD/LC' gezind forum achter de hand te hebben.
 
Misschien wel geen fake foto's, maar vreemd is het wel:
Er staan foto's van Daisy op de site van Lovely Privé Rotterdam. Nu zie ik dezelfde foto's ook op de homepagina van Privehuis Lust Rotterdam staan, terwijl daar geen Daisy werkt. Wat moet je daar nou van denken? Wat klopt er nou wel en wat niet?
 
Dezelfde ellende ooit gehad op datingsites (enige 2 jaar dat ik niet wandelde) en om dezelfde shit daar maar mee gestopt.
Mooiste voorbeeld was na 4 weken chatten met een 27e jarige blonde slanke meid met haar afgesproken op station Zwolle om daar ergens in een bar wat te gaan drinken. Sta ik op de afgesproken plek op het perron, komt er een vrouw op mij af, schrik mij dood. Had meteen rechtsomkeer moeten maken, maar was met stomheid geslagen en toch met haar meegegaan na een bar om kennis met elkaar te maken. Werd dus niets en aan het einde maar open gevraagd waarom ze jaren oude foto's had geplaatst. Haar antwoord "Anders krijg ik geen date". Het euvel was dus dat ik dacht met een jonge blonde slanke meid een date te hebben, maar in werkelijkheid was ze 7 jaar ouder en 60kg zwaarder dan op de foto's. Ook haar studies klopten niet en haar zogenaamde 'sabbatical' was in werkelijkheid werkeloos.
 
Het komt/kwam wel vaker voor dat er dames op de pagina van Privehuis Lust stonden die er niet (meer) werkten. Ik denk dat ze proberen de site wat vulling te laten houden. Recent viel me op dat ze erg vaak "vandaag gesloten" waren (maar ook weer niet elke dag). Als je dan op de site ziet dat er überhaupt maar één of twee dames werken loop je al gauw een deurtje verder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan