adverteren met niet bestaande dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.519
02/07/21
4.204
47
We weten natuurlijk allemaal wel dat sommige dames nep-foto's op hun profiel gebruiken, maar ik heb de indruk dat privehuis Park 118 in Amsterdam op Kinky adverteert met een niet bestaande dame.

Deze namelijk:


Guilia's profiel verwijst door naar de website van het privehuis waar natuurlijk ook alle wel bestaande dames te vinden zijn, maar Guilia is nog nooit aanwezig geweest.
Althans het laatste half jaar niet.

Het viel me op, omdat Guilia precies mijn type zou zijn en ik haar profiel dus aandachtig in de gaten hield.

Zou het Prive-huis dit doen om via een uitzonderlijk mooie, niet bestaande dame, mensen naar hun site te lokken die dan maar met een andere dame afspreken?

Opmerkelijk!
 
Vaak is het gewoon gemakzucht. Dames die gestopt zijn, maar alsnog op de site staan. Wie weet komen ze terug wie weet niet?🤷‍♀️

Echter sommige huizen geven ook aan dat de dames echt aanwezig zijn wanneer dit niet het geval is. Bij ons gebeurd dit niet. De site wordt zo mogelijk ge-update bij een verandering.

Tijden zijn vaak niet correct, want ik ging regelmatig eerder naar huis als ik mijn doel binnen had.
 
Heb je al eens gebeld ????
Nee, maar als er - - - - - - - staat in haar week-schema ipv een vinkje, vind ik het ietwat raar als ik toch ga bellen of ze er is.

Dus ik wachtte tot ze er volgens de site wel was en dat is......nooit.
Dat gebeurt bij elk prive huis.

Waarom? Gemakzucht/klanten lokken/opvullen van de site.
tja....het is toch wat verneukeratief.
Ja, ok, maar om dan met dat profiel te adverteren op Kinky is toch wel heel erg de boel bedonderen.

Dat ze er tussen staat vind ik dan nog wat anders, maar specifiek met dat profiel mensen naar je site lokken...pffff.....
Vaak is het gewoon gemakzucht. Dames die gestopt zijn, maar alsnog op de site staan. Wie weet komen ze terug wie weet niet?🤷‍♀️

Echter sommige huizen geven ook aan dat de dames echt aanwezig zijn wanneer dit niet het geval is. Bij ons gebeurd dit niet. De site wordt zo mogelijk ge-update bij een verandering.

Tijden zijn vaak niet correct, want ik ging regelmatig eerder naar huis als ik mijn doel binnen had.
Deze dame is 'nieuw'.

Alleen al wel een half jaar en ze heeft er nog nooit gewerkt.

Eh....

Het is ook zo lui. Ik ken een dame die ooit begon toen ze echt 22 was. Nu is ze 31 en op de site is ze nog steeds 22.
Een beetje smokkelen met de leeftijd kan misschien wel, maar is ze straks 40 en nog steeds 22?!?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan