WHEM Prostaat massage Rotterdam op tweedehands.net

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze heeft ook een hele tijd op SJ geadverteerd. Is denk ik gestopt tijdens lockdown destijds.
Ze klonk me goed, maar wel vrij prijzig. Geen ervaring met haar.
 
Ik ben vorig jaar bij haar geweest. Helaas was het geen succes. Ze was enorm gehaast omdat ze het aantal klanten niet aan kon (we zaten toen midden in de lockdown). Ze masseerde met lasscherm op.
De olie was op, handdoeken niet verschoond, ze had haar mond vol omdat ze geen tijd had om te eten, ze hijgde van het haasten, olie bijvullen, reageren op berichtjes, raffelde de massage af, de ruimte was muffig en rommelig. Ze is trots op haar tantra-ervaring en dat draagt ze ook uit. Geen probleem maar ik kwam niet in de buurt van die ervaring ondanks dat ze waarschijnlijk wel haar best deed.
Qua uiterlijk is het lastig te beoordelen. Ze is slank maar sport in ieder geval niet. Het zag er wat slapjes uit allemaal. Ze ziet eruit als eind veertiger. Ik vind haar niet aantrekkelijk.
Was er dan niks positiefs te melden? De verwarming stond lekker hoog.
Ik denk dat je als 70+ wandelaar met niet al te hoge verwachtingen wel in hogere sferen kan komen bij haar.
 
Adverteerde voorheen als Shakti en ontving ruim een jaar geleden in Rotterdam. De massage was best
redelijk, met warme steentjes.
Prijs is aan de hoge kant. . Dame is een wat bijzonder type maar wel betrouwbaar.
 
4) Tantra Vip Extra zelfde als 3 maar dan ben ik naakt en mag je mij ook aanraken en doe ik ook body to body. Vanaf 200,- euro met body to body tot 450 euro --> vind ik best een hoop poen. En zit daar dan wel sex bij? Als er geeneens sex bij zit, dan is het helemaal duur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan