Prostaat massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een tijdje geleden bij deze dame geweest, en de tweede ronde klaar gekomen door de prostaat massage, het het niet verwacht maar kwam uit mijn tenen.
Jammer voor je dat ze niet in je buurt zit.

 
Dana in Rotterdam. Met haar vingertop beroert ze eerst je sterretje en als het zwarte gat zich opent, vingert zij zich landinwaarts naar je kastanje. Terwijl die wakker geschud wordt, is ze met haar andere hand en met haar mond bezig je aspergekop in staat van beroering te brengen. Dat levert een hoeveelheid blanke vla op waarmee ze bij de Melkunie een dagproductie pakken mee kunnen afvullen. Dat is wel even wat anders dan alleen maar een vinger door je sterretje naar binnen duwen, wat veel DVP's al als een prostaatmassage beschouwen. Het beroeren van de kastanje vermeldt Dana niet als optie, maar tegen extra betaling van 50 euro bood ze het mij wel aan. Dat ik daar ja tegen zei, had ik achteraf geen spijt van.
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/579003-dana
 
@Flip de Flepper In hoeverre lijkt Dana op haar foto's? Want die lijken een beetje te mooi om waar te zijn
Wel deBeezelaere, zij is de dame is die op de foto's afgebeeld staan. Zij is nu een tikkeltje voller, maar hooguit een paar pondjes meer. Die enkele pondjes extra doen haar geen afbreuk. Ik heb haar recent bezocht, zij heeft een platte buik en ik kon nergens een overtollig vetrolletje ontdekken. Daarnaast heeft ze een goed karakter, ze is aardig, sociaal en ze heeft humor. Zij wil het je oprecht naar je zin maken. Haar dienstverlening laat niets te wensen over en zij is daarbij meegaand. In sommige recensie op dit forum wordt over haar wordt verteld dat ze in werkelijkheid veel minder aantrekkelijk is dan op de foto's. Ik begrijp dat niet, voor mij is dat onzin. Dana lijkt niet te mooi om waar te zijn, Dana is mooi en waarachtig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan